۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۵۲۸۴۰۸
مدیر فرهنگی اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور:

راهبرد اصلی ستاد احیای امر به معروف تشکیل شورای این ستاد در ادارات و دستگاه ها است

مدیر فرهنگی اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: راهبرد اصلی ستاد این است که در هر اداره، نهاد و دستگاه، شورای امر به معروف تشکیل شود که وظیفه این شورا احیای این فریضه است.
حجت الاسلام توانایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بزرگ تجلیل و نکوداشت امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسؤولان لشکری و کشوری امروز 4 مهرماه در سالن امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام محمدحسین توانایی مدیر فرهنگی اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر  کشور، اظهار داشت: شهیدان این مرز و بوم با ایثار و جانفشانی هایی که کردند در واقع زمینه را برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کشور فراهم کرده اند.

مدیر فرهنگی اجتماعی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه بیان داشت: ما نباید فکر کنیم برای امر به معروف و نهی از منکر باید در رده شهدای والامقام قرار بگیریم؛ لذا باید با افتخار به گسترش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر گام کوچکی در راه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) برداریم.

این مقام مسؤول با اشاره به بایدها و نبایدهای چهارگانه در ترویج امر به معروف  و نهی از منکر، گفت: راهبرد اصلی ستاد این است که در هر اداره، نهاد و دستگاه، شورای امر به معروف تشکیل شود و وظیفه این شورا احیای این فریضه است؛ یعنی هم شناساییِ مصادیق معروف و منکر آن اداره و دستگاه ذی‌ربط و هم فرهنگ سازی برای احیای آن معروف ها و کاهش منکرها.

حجت الاسلام توانایی افزود: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه ها، با آموزش نحوه تذکر دادن به یکدیگر، زمینه‌ افزایش معروف‌ها و کاهش منکرها را در جامعه و ادارت فراهم کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر هرگز با شیوه های فرهنگی دیگر، در تعارض و تقابل نیست و از راهکارهای فرهنگی فراونی که برای احیای معروف ها و از بین بردن منکرها ممکن است از سوی دستگاه های مختلف ارائه شود، استقبال می کند./9453/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات