۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۲۹۲۳۵
مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الأوصیا:

پیش بینی‌های امام خمینی و رهبر انقلاب محقق شده یا در حال تحقق هستند

حسین یکتا با اشاره به اهمیت رشد معنویت در نسل جوان برای دستیابی به اهداف مقدس، گفت: پیش بینی های امام خمینی و رهبر معظم انقلاب محقق شده‌اند و یا در حال تحقق هستند.
سردار حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسین یکتا مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الأوصیا، امشب در هیأت فداییان حسین(ع) اصفهان، با بیان اینکه خون  شهدا در حال اثر کردن است و نتایج خوبی به دنبال داشته است، گفت: شاهد هستیم که جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف جامعه جذب عزاداری امام حسین(ع) شده‌اند و حتی ادیان و مذاهب و خارجی‌ها هم به شدت جذب این مکتب و دستگاه شده‌اند.

تا نابودی اسرائیل یک یاحسین دیگر باقی مانده است

یکتا در ادامه با تأکید بر اهمیت هشیاری نسبت به شرایط و مسائل کشور و منطقه، تصریح کرد: هرچه که امام خمینی فرمودند امروز یا به وقوع پیوسته است یا در حال وقوع است، پیش بینی‌های امام در زمینه های مختلف به ویژه پیرامون شهدا و آثار آنها در جامعه محقق شد، امام خمینی می‌فرمود از صدام اثری باقی نخواهد ماند و همینطور هم شد.

وی با اشاره به اقبال مردم از مدافعین حرم و تشییع باشکوه شهید حججی در کشور، خاطرنشان کرد: همه این شرایط نشان می‌دهد که تا نابودی اسرائیل و آزادی قدس یک یاحسین(ع) دیگر باقی مانده است، اسرائیل می‌گفت در آینده جوان مذهبی در ایران نخواهد بود، رهبری فرمودند تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود نخواد داشت که بخواهد چنین پیش‌بینی‌هایی داشته باشد.

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الأوصیاء با اشاره به تحقق دیدگاه‌ها و پیش بینی‌های رهبر معظم انقلاب نظیر عدم اعتماد به آمریکا و وفاداری آمریکا به توافقات، اظهار کرد: دلهای ما باید به خداوند متصل باشد تا بتوانیم به خوبی وظایفمان را انجام دهیم، شهدای ما از اهل بیت(ع) دستور می‌گرفتند و ارتباط عمیقی با ائمه معصومین (ع) داشتند، شهید حججی در شرایطی بود که دوستانش خیال کرده بودند شهید شده است، ولی داعشی‌ها که رسیدند ایستاد چرا که مأموریتی مهم داشت و باید آن را به سرانجام می‌رساند.

بصیرت و بیداری زمینه ساز شهادت است

یکتا محرم و ایام عزاداری برای امام حسین(ع) فرصتی برای نزدیک شدن به اهل بیت(ع) و جلب رضایت ایشان توصیف کرد و افزود: حیف است که جوانان هیأتی و حزب اللهی بمیرند بلکه باید تلاش کنند تا به درجه رفیع شهادت برسند و این موضوع نیازمند بصیرت و بیداری است، شهدا برای رسیدن به شهادت ارتباط عمیقی با خداوند داشتند و اشک‌های بسیار می‌ریختند و با عمق وجودشان طلب شهادت می‌کردند.

وی اخلاص شهید حججی و ارتباط عمیق با ائمه معصومین (ع) را راز این شهید دانست و تصریح کرد: هرقدر که از دنیا منقطع شویم به اهل بیت(ع) متصل خواهیم شد، مدافعان حرم ابتدا مدافعان حرم قلب خود شدند، به همین دلیل است که توانستند خداوند را در قلب خود جای بدهند و به مقامات عالیه دست پیدا کنند.

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الأوصیاء با اشاره به نشر فرهنگ جبهه و انقلاب اسلامی در جهان و در میان جوامع مختلف، اظهار کرد: در شام غریبان باید از خداوند و اهل بیت(ع) طلب عافیت و شهادت بخواهیم، یمن و عراق و کشمیر و کشورهای مختلف در حال تلاش برای پیوستن به خیل یاران امام زمان(عج) هستند و ما باید تلاش کنیم از این غافله عقب نمانیم./1304/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات