۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۲۹۲۶۴
رییس شورای اجرایی حزب الله:

آل‎سعود از دولت نژادپرست میانمار خطرناک‌تر است

رییس شورای اجرایی حزب الله با مقایسه جنایت های میانمار و عربستان، آل سعود را به مراتب خطرناک‎تر از دولت میانمار توصیف کرد.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه صهیونیست ها از جنگ با حزب الله به شدت هراسان هستند، گفت: آنها به خوبی می دانند که توانایی پایان دادن جنگ احمقانه به سود خود را ندارند و این مساله در سخنان مقامات صهیونیستی آشکار است. 

وی مانورهای صهیونیستی را بی فایده توصیف کرد و افزود: هر جنگ جدید علیه لبنان با جوابی به مراتب کوبنده تر از سوی ما مواجه می شود و صهیونیست ها این بار طعم جدیدی از شکستی را متحمل می شوند که دیگر توانایی ایستادن را نخواهد داشت.

این روحانی لبنانی که در جمع عزاداران حسینی شهر صور سخنرانی می کرد، اظهار داشت: ما تکفیری ها را شکست داده و سرزمینمان را آزاد کردیم و به سوی پیروزی در سوریه و عراق گام برمی داریم. داعش و جبهه النصره در حال نابودی و زوال هستند و همه نقشه ها و آرزوهای آمریکا و عربستان نیز با آنها می روند.

حجت الاسلام صفی الدین تأکید کرد که اگر دشمنان گمان می کنند توانایی نابودی مقاومت را دارند سخت در اشتباه هستند و دست آنها حتی در صورت اختصاص همه دارایی ها، اجرای همه تحریم ها و دست به کار شدن همه رسانه ها به مقاومت نخواهد رسید.

وی همچنین نسبت به ظلم و ستم علیه ملت بحرین و یمن واکنش نشان داد و خاطرنشان ساخت: مطمئنا این ظلم و ستم به پایان می رسد چرا که آنها صبر و استقامت و فداکاری کرده اند و عربستانی که در حال کشتار ملت های یمن و بحرین است نیز تخصص شکست و ناکامی دارد. همانگونه که یزید و بنی امیه به پایان رسید دوران آل سعود نیز به آخر خط می رسد.

عضو ارشد حزب الله عاشورا را نماد یاری مظلوم علیه ظالم برشمرد و تصریح کرد: ما نیز در کنار ملت مظلوم میانمار ایستاده و سکوت جهانیان نسبت به جنایت های نژادی در این کشور را محکوم می کنیم. اما نکته مهم اینست که میانمار 500 هزار مسلمان را آواره و 1000 مسلمان را به قتل رساند اما آل سعود بیش از 20 هزار شهروند مسلمان را به کام مرگ فرستاد و میلیون ها تن از مسلمانان را آواره کرد.

وی ادامه داد: یک میلیون مسلمان نیز بر اثر جنایت های آل سعود با بیماری خطرناک و کشنده کولیرا مواجه شده و بر این اساس می توان گفت که آل سعود خطرناک‌تر و بدتر از نظام نژادپرست میانمار به شمار می آید./980/ب903/د

ارسال نظرات