۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۲۹۵۱۳
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

برگزاری جلسه هیأت رییسه خبرگان برای پیگیری تشکیل هیأت اندیشه ورز

سخنگوی هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری جلسه هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات اخیر رهبر معظم انقلاب به ویژه تشکیل هیأت اندیشه ورز خبر داد.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسه هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات اخیر رهبر معظم انقلاب به ویژه تشکیل هیأت اندیشه ورز خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این جلسه افزود: جلسه هیأت رییسه خبرگان روز چهارشنبه 12 مهرماه در محل دبیرخانه خبرگان در تهران تشکیل خواهد شد و ان شاءالله درباره تشکیل هیأت اندیشه ورز که رهبر معظم انقلاب فرمودند بحث و بررسی صورت می گیرد.

عضو هیأت رییسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به موضوعات دیگر جلسه خبرگان اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع مهم جلسه هیأت اندیشه ورز خواهد بود اما مطالبات عزیزان خبرگان نیز مورد بحث، ارزیابی و اقدام قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خواسته ها و مطالبات نمایندگان خبرگان از صحبت های آنان استخراج می شود و به مسؤولان ارسال خواهد شد.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدا اعضای خبرگان با اشاره به جایگاه بی نظیر و استثنایی این مجلس در نظام اسلامی، وظیفه‌ای مهم را از مجلس خبرگان درخواست کردند و گفتند: این مجلس باید با تشکیل یک هیأت اندیشه ورز که دارای نگاه کلان و راهبردی و عمیق باشد، به بررسی چگونگی حرکت انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته به سمت اهداف اصلی خود و پیشرفتها، توقف‌ها و احیاناً پسرفت‌ها در این مسیر بپردازد و براساس جمع بندی خود از دستگاههای مختلف مطالبه‌گری کند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات