۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۰۳۱۱
سردار مجیدی:

شهید همدانی ذره ای از مسیر انقلاب و ولایت منحرف نشد

سردار مجیدی با اشاره به سخت کوشی و تلاش شهید همدانی در برابر مشکلات و مصائب، گفت: شهید حاج حسین همدانی از بزرگانی به شمار می آید که ۴۰ سال در راه انقلاب خدمت کرد و ذره ای از مسیر انقلاب و آرمان های امام و رهبری منحرف نشد.
سردار مجیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی که در حسینیه امام خمینی همدان برگزار شد با اشاره به ایام عزای سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: از خداوند مسالت داریم که در این ایام و به احترام ماه محرم، مقدمات درک برکات شهدا را در ما ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت درک جایگاه شهدا در جامعه خاطرنشان کرد: مساله مهمی که باید در سردار شهید همدانی مورد بررسی قرار گیرد این است که در همه اوقات در فکر انجام وظیفه بود و این مساله او را از دیگران متمایز می کرد.

سردار مجیدی با بیان این مطلب که شهید همدانی همواره در صحنه ها حاضر بود و مکان انجام وظیفه برای او فرقی نمی کرد، گفت:‌ شهید همدانی رشادت و استقامت را در در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به منصه ظهور گذاشت و این مساله بر همگان آشکار است.

وی با اشاره به بصیرت بالای سردار شهید همدانی در دفاع از آرمان های امام و انقلاب اظهار داشت: اوج بصیرت شهید همدانی در فتنه ۸۸ نشان داده شد و از این رو است که خدمت برای نظام چه در خارج از مرزها و چه در داخل کشور برای او تفاوتی نداشت.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان شهادت شهید حججی را استمرار راه شهید همدانی دانست و گفت: موج عظیمی که شهادت شهید حججی در دنیا ایجاد می کند برگرفته از مکتب فرهنگی و جهادی شهید حسین همدان ها است که آنها نیز وامدار مکتب سید الشهدا هستند.

وی اخلاص در رفتار و گفتار شهید همدانی را عنصر برجسته وجودی او توصیف کرد و گفت:‌ صفا و اخلاص وی در عهد و پیمان با امام و رهبری سبب شد که در تشییع او مردم ولایت مدار مانند سیلی خروشان حاضر شوند.

سردار مجیدی در ادامه افزود: در سخت ترین عملیات ها و در خطرناک ترین عملیات ها جزو نخستین افرادی بود که اعلام آمادگی می کرد و باید این سیره و سبک زندگی برای همگان بازگو شود تا بتوانیم در مسیر فرهنگ شهدا  حرکت کنیم.

وی در پایان با اشاره به سخت کوشی و تلاش شهید همدانی در برابر مشکلات و مصائب اظهار داشت: شهید حاج حسین همدانی از بزرگانی به شمار می آید که ۴۰ سال در راه انقلاب خدمت کرد و ذره ای از مسیر انقلاب و آرمان های امام و رهبری منحرف نشد./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات