۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۳۰۴۴۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

اعزام خواهران طلبه لرستانی به کاروان راهیان نور

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از اعزام طلاب خواهر به کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: تبیین و ترویج دستاوردهای معنوی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از اهداف اعزام مبلغان به اردوی راهیان نور است.
اردوی راهیان نور طلاب خواهر

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور، اظهار کرد: طلاب مبلغ نیز همراه با این کاروان ها اعزام می شوند.

وی هدف از اعزام طلاب مبلغ به اردوهای راهیان نور را بصیرت بخشی و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد، گفت: در این راستا خواهران مبلغ برای ترویج ارزشها در جامعه به ویژه بین نسل جوان اقدام می کنند.

معاون فرهنگی با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور در بخش های دانش آموزی، دانشجویی، بسیج و عموم مردم خاطرنشان کرد: مبلغان در همه این کاروان ها حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های راویتگری در طول سال ویژه طلاب خواهر و برادر بیان داشت: در اعزام کاروان های راهیان نور از وجود این طلاب که دوره های راویتگری را فرا گرفته اند، استفاده می شود.

عزیزی بیان و تبیین مسائل و احکام شرعی، تشریح ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس و تلاش در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان و نوجوان را از جمله اقدامات طلاب مبلغ عنوان کرد.

وی در ادامه یادآور شد: اعزام کاروان های راهیان نور از اول آبان ماه آغاز خواهد شد و تا 25 بهمن ماه سال ادامه دارد و در این ایام از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه بهره مند می شویم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: اعزام طلاب مبلغ به کاروان های راهیان نور با همکاری بسیج استان و حوزه علمیه صورت می گیرد.

وی نهادینه سازی فرهنگی ایثار و شهادت را لازمه حیات جامعه خواند و گفت: تبیین و ترویج این مهم در جهت ارتقای اخلاق و معنویت و مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر هجمه های فرهنگی مؤثر است.

عزیزی بیان کرد: با نهادینه سازی ارزشها و ترویج فرهنگی ایثار، شهادت، مقاومت، روحیه جهادی و خودباوری می توان در برابر هجمه های فرهنگی و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب مقاومت کرد و توطئه های آنان را نقش بر آب ساخت./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات