۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۳۰۷۹۳

بازدید مدیرعامل و اعضای خبرگزاری حوزه از خبرگزاری رسا

مدیر عامل و مسؤولان خبرگزاری حوزه با حضور در خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید و در نشستی مشترک شرکت کردند.
بازدید مسئولان خبرگزاری حوزه از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی کوهساری به همراه جمعی از مدیران خبرگزاری و نشریه افق حوزه با حضور در خبرگزاری رسا از بخش های مختلف آن بازدید و از نزدیک با فعالیت های این مجموعه آشنا شدند.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه در این بازدید از بخش هایی از قبیل پایگاه تخصصی فقه حکومتی، بخش بین الملل خبرگزاری رسا، استودیوی ضبط برنامه های چند رسانه ای خبرگزاری رسا، بخش چند رسانه ای و بخش آموزش خبرگزاری رسا بازدید کردند.

در ادامه حجت الاسلام حسینی کوهساری با حضور در تحریریه خبرگزاری رسا از سرویس های مختلف این خبرگزاری بازدید و با دبیران آن به گفت و گو پرداخت.

در ادامه بازدید مدیران خبرگزاری حوزه و خبرگزاری رسا در نشستی مشترک به بررسی زمینه های تعاملی پرداختند و دیدگاه های خود را درباره محورهایی که می تواند مبنای تعامل قرار گیرند بیان کردند.

حجت الاسلام برته از مسؤولان خبرگزاری حوزه با بیان این که یکی از مشکلاتی که خبرگزاری های حوزوی از آن رنج می برند کمیت گرایی در اخبار است، اظهار کرد: ما باید ابتدا مخاطب شناسی داشته باشیم و علاوه بر تولید محتوا برای مخاطبان عام برای مخاطبان خاص خود تولید محتوای ویژه داشته باشیم.

سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع رسانی حوزه های علمیه با بیان این که تغییرات در مدیریت خبرگزاری حوزه در راستای ایجاد تعامل بین خبرگزاری های با ماهیت حوزوی نقش بسزایی داشته است، افزود: ما باید سازو کاری اتخاذ کنیم تا سایر نهادهای حوزوی نسبت به ایجاد تعامل با یکدیگر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه نیز در ادامه این نشست با بیان این که مدیران فعلی خبرگزاری حوزه رویکردی بین المللی و وحدت گرایانه دارند، تصریح کرد: حوزه های مشترک بسیار زیادی بین خبرگزاری حوزه و خبرگزاری رسا وجود دارد که ما بایستی آنها را شناسایی و تقویت کنیم.

سردبیر خبرگزاری حوزه ادامه داد: ما بایستی موضوعات کلان را مشخص کنیم و با یک وحدت رویه نسبت به آنها جریان سازی کنیم.

حجت الاسلام عزیزی از مسؤولان نشریه افق حوزه نیز در این نشست، گزارشی از جزییات این نشریه ارائه و بیان کرد: ویژه نامه های بسیار زیادی در بخش مکتوب در حوزه منتشر شده است که از مهم ترین آن می توان به افق پارسا که به تبیین سیره اخلاقی و عملی علما می پردازد، اشاره کرد.

گفتنی است، در این بازدید مدیران و دبیران خبرگزاری رسا نیز گزارشی از بخش های مربوطه ارائه کردند.

همچنین در پایان این نشست مقرر شد کمیته ای مشترک مصوبات و مباحث مطرح شده را جمع بندی و به منظور امضای تفاهم نامه در اختیار مسؤولان این دو رسانه حوزوی قرار دهند./858/پ۲۰۲/ج

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات