۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۳۰۹۵۲
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی:

برنامه‌ریزی‌های آستان قدس معطوف به خراسان بزرگ است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های این آستان برای خدمات‌دهی و انجام فعالیت‌های مختلف معطوف به خراسان بزرگ و هر سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است.
رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، امروز در نشست هماهنگی امور عمرانی و سرمایه‌گذاری با مشارکت آستان قدس رضوی در بجنورد، با گرامیداشت نوزدهم مهر، سالروز سفر رهبری به بجنورد در سال 91، اظهار کرد: این سفر خراسان شمالی را بر روی ریل توسعه و پیشرفت انداخت.

وی افزود: توسعه‌یافتگی در این استان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و مهم‌ترین لازمه آن هم همراهی و همکاری مدیران با همدیگر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه به برکت سفر رهبر معظم انقلاب گام‌های بلند و مهمی درزمینهٔ توسعه و رونق تولید و اشتغال در خراسان شمالی برداشته شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با ثمرات این سفر و ذخایر ارزشمند حضور رهبری در این استان، چرخ‌های تولید و توسعه در خراسان شمالی حرکت بیشتری داشته باشند تا زمینه اشتغال بیشتر جوانان فراهم شده و میزان بیکاری کاهش یابد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این نهاد هم در توسعه خراسان شمالی مشارکت دارد، اضافه کرد: درواقع تمام برنامه‌ریزی‌های این آستان برای خدمات‌دهی و انجام فعالیت‌های مختلف معطوف به خراسان بزرگ و هر سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است.

وی ادامه داد: به برکت امام رضا (ع) تلاش می‌کنیم در خراسان شمالی که استانی علم خیز و در حال توسعه است، با تکیه بر نیروی جوان و در کنار دولت گام‌های مهمی درزمینهٔ مسائل عمرانی و فرهنگی برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: اعتقاد ویژه داریم که برای پیشرفت و توسعه کشور باید به نیروهای جوان و متخصص کشور اعتماد و اطمینان داشت و به آنها تکیه کرد تا بتوانیم به اهداف متعالی مورد نظر دست یابیم./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات