۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۳۰۹۹۲
امام جمعه الیگودرز:

علم و اخلاق رمز موفقیت طلبه است

امام جمعه الیگودرز اخلاق را از عوامل مهم در موفقیت طلاب خواند و گفت: برای موفقیت در زمینه تحصیل و تبلیغ باید رشد علمی و اخلاقی به صورت همزمان مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه الیگودرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه الیگودرز، عصر امروز در جمع خواهران طلبه این شهرستان گفت: اخلاق باید به عنوان یک اصل مورد توجه طلاب قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه علمیه تبلیغ است، افزود: طلاب برای موفقیت در عرصه تبلیغی آراسته به فضائل اخلاقی و معنوی باشند.

امام جمعه الیگودرز با تأکید بر اینکه اخلاق باید به عنوان یکی از دروس اصلی حوزه قرار گیرد، عنوان داشت: طلبه برای فعالیت تبلیغی موفق و مؤثر باید از اخلاق طلبگی برخوردار باشد.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید از همه لحاظ الگو و اسوه دیگر جوانان قرار گیرند، ادامه داد: در این راستا باید همزمان با تحصیل به تهذیب نفس نیز توجه کنند.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه طلاب ابتدا باید از اخلاق برخوردار باشند تا بتوانند دین را گسترش دهند، عنوان کرد: فعالیت تبلیغی باید با تکیه بر آموزه های دینی باشد.

وی بیان داشت: مبلغان ما باید ابتدا نیازهای جامعه را شناسایی کرده و با تکیه بر تعالیم دینی و بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی در بصیرت بخشی جوانان و نوجوانان گام بردارند.

امام جمعه الیگودرز خطاب به طلاب اظهار داشت: داشتن هدف و انگیزه تحصیل در مدارس علمیه لازمه موفقیت طلبه در مسیر طلبگی و عرصه تبلیغ است./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات