۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۳۱۲۷۶
آیت الله سلیمانی:

دولت به دور از حاشیه به فکر رونق اقتصادی باشد

امام جمعه شهرستان زاهدان با بیان اینکه هر یک از قوای سه گانه وظایف مشخصی دارند، گفت: دولت باید به دور از حاشیه‌ها، به فکر رونق اقتصادی جامعه و رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و این مسأله در سوگندنامه‌ای که رئیس جمهور به آن تعهد دارد نیز آمده است.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: موضع گیری‌های ترامپ در قبال ایران، برای ضعیف کردن و ضعیف نشان دادن جمهوری اسلامی در منطقه است و نشان می‌دهد که تا چه اندازه از اقتدار نظام اسلامی می‌هراسد.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن هیچگاه دست از توطئه و شرارت برنداشته است که اگر تاریخ معاصر را مطالعه کنیم، نمونه‌های بیشماری از جنایات آنان در حق ملت ایران خواهیم یافت.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: بدعهدی امریکا در مسأله برجام، بار دیگر به دنیا نشان داد که امریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و زبان مذاکره را نمی‌فهمند، دولت‌مردان ما نیز باید با الگو قرار دادن تجربه برجام در کنار دیگر تجربیات گذشته، هرگز به مذاکره با شیطان بزرگ فکر نکنند.

وی در ادامه افزود: در نظام اسلامی، هر یک از قوای سه گانه وظایف مشخصی دارد و باید به مسائلی که مربوط به حوزه آنان می‌شود، بپردازند، برای مثال، کار قوه قضائیه جلوگیری از تخلفات و کار قوه مقننه، قانونگذاری است.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: دولت یا قوه مجریه باید به دور از حاشیه‌ها، به فکر رونق اقتصادی جامعه و رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و این مسأله در سوگندنامه‌ای که رئیس جمهور به آن تعهد دارد نیز آمده است.

وی با تسلیت وفات مولوی محمدیوسف حسین‌پور بیان کرد: درگذشت این عالم فرزانه که کوله باری از علم و دانش و آگاهی فراوان از احادیث نبوی (ص) بر دوش داشت، غم بزرگی است و وظیفه دارم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم سراوان، خانواده و شاگردان ایشان را ابلاغ کنم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین فرارسیدن شهادت امام سجاد(ع) را تسلیت گفت و افزود: رساندن پیام عاشورا و فلسفه این قیام بر دوش امام سجاد(ع) بود که به زیبایی از عهده آن برآمدند و قیام حسینی را تکمیل کردند./۸۳۱/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات