۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۳۲۰۳۸
نماینده پارلمان لبنان:

عربستان داعش واقعی است

نماینده پارلمان لبنان از عربستان سعودی به عنوان داعش واقعی یاد کرد.
نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی نماینده پارلمان لبنان در مراسمی که در حسینیه منطقه دیرعامص برگزار شد، از تکفیری ها به عنوان ابزار دشمن صهیونیستی و آمریکایی یاد کرد و گفت: تکفیری ها ابزار دشمن صهیونیستی و آمریکایی و نظام های همپیمان آنها و همچنین مزدوران سازمان اطلاعاتی آمریکا به شمار آمده و ما نیروهای مقاومت در لبنان و سوریه و عراق و یمن و ایران و فلسطین با قدرت در برابر دشمن ایستاده ایم.

وی افزود: جوانان لبنانی در راه دفاع از وطن و ملت به شهادت می رسند و همه لبنانی ها باید خطر سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان در قبال کشور را درک کنند. به آل سعود کوچک که از مبارزه با داعش سخن می گوید، تأکید می کنیم که عربستان، داعش واقعی است و در هر مکانی حضور می یابد به کشتار و ذبح و آواره کردن مردم می پردازد.

موسوی با اشاره به گسترش بیماری کولیرا در یمن تصریح کرد: کولیرا یک بیماری منقضی بود که عربستان بار دیگر آن را احیا کرد به گونه ای که تاکنون 612 هزار تن که نیمی از آنان را کودکان تشکیل می دهد، با این بیماری مواجه شده اند.

نماینده پارلمان لبنان خطاب به گروه های لبنانی اظهار داشت: به شریکان خود در وطن می گوییم که به دفاع از کشور پرداخته و اجازه تجاوز به لبنان را ندهید. نسبت به هدف قرار گرفتن معادله ارتش، ملت و مقاومت برحذر باشید.

وی ادامه داد که دشمنان پیش از سال 2006 مدعی نابودی حزب الله بودند اما امید آنان ناامید شد و توطئه های آنان نیز هم اکنون با شکست مواجه می شود./980/ب903/د

ارسال نظرات