۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۳۲۲۳۳
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

دشمنی ترامپ با ایران، پاسخ به خواسته های رژیم صهیونیستی است

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل، در بیانیه ای اعلام کرد: دشمنی ترامپ با جمهوری اسلامی ایران، پاسخ به خواسته های رژیم صهیونیستی و هم پیمانان عرب آن است.
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکومیت ایران‌ستیزی ترامپ در سخنان خود، در بیانیه ای اعلام کرد: گرایش تروریستی در رفتار رئیس جمهوری آمریکا بر ضد مسلمانان و عرب ها در تصمیم نژادپرستانه او درباره جلوگیری از ورود اتباع کشورهای مسلمان و عربی به این کشور و انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی آشکار شد.

در این بیانیه آمده است که اصرار ترامپ بر تلاش برای لغو توافق هسته ای با ایران که به تصویب شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده است، اوج بی احترامی و بی توجهی به اراده بین المللی و اوج بی بند و باری سیاسی است.

تایید نکردن توافق هسته ای، مقدمه ای برای لغو آن و ادامه تحریم های جمهوری اسلامی ایران است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل تاکید می کند که هرگونه توجیه دولت آمریکا برای ترویج دهشت افکنی خود، این واقعیت را پنهان نخواهد کرد که این اقدامات پاسخ به درخواست ها و در راستای منافع صهیونیسم و کشورهای عربی بویژه آل سعود صهیونیست در انتقام از جمهوری اسلامی ایران است.

این کشورها می خواهند ازجمهوری اسلامی ایران به خاطر پشتیبانی همه جانبه از ملت فلسطین و حمایت از ملت های سوریه، عراق، یمن و لبنان انتقام بگیرند.

شاید تلاش برای خدشه دار کردن چهره سپاه پاسداران و تروریستی نامیدن آن با توجه به مواضع سپاه از یکپارچگی سرزمینی سوریه و عراق و حمایت آشکار از مقاومت فلسطین، بهترین دلیل بر این مسئله باشد.

ما در جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل و از منظر اینکه در محور مقاومت در خون و سرنوشت شریک هستیم، ایستادگی و حمایت کامل خود از جمهوری اسلامی در برابر اقدامات تروریستی آمریکا اعلام می کنیم و اطمینان داریم که جمهوری اسلامی ایران با وحدت ملت، پشت سر ارتش و نیروهای انقلابی با رهبری حضرت امام سید علی خامنه ای(دام ظله) توانایی شکست متجاوزان را دارد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات