۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۵۳۲۲۷۳
حجت الاسلام والمسلمین زمانی:

استکبار از راه فریبکاری و تهدید نمی تواند ملت و دولت ایران را تسلیم کند

مسؤول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه با بیان این که هر زمان دشمن در طول ۴ دهه گذشته تهدید کرده بر اقتدار و صلابت ملت افزوده شده است، گفت: هر زمانی که دشمن تهدید و یاوه گویی کرده سبب قیام شده و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده شده است، از این رو به نفع دشمنان است که سخن نگویند.
حجت الاسلام زمانی رئیس دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه سراسر کشور

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی مسؤول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه امروز در حاشیه برگزاری تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت یاوه گویی های سران استکبار که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور باشکوه طلاب را پاسخی محکم به یاوه گویی های سران استکبار عنوان کرد.

وی افزود: حضور پرشکوه حوزویان در مدرسه مبارکه فیضیه قم این پیام را به تمام عالم داد که ملت قهرمان ایران به رهبری مقام معظم رهبری و در خط و اندیشه امام راحل؛ صلابت، اقتدار، عزت و استقلال را همچنان در دنیا فریاد می زند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان این که ملت ایران در برابر تهدیدها و فریبکاری های ترامپ و امثال آن تسلیم نخواهند شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به تمام ملل مسلمان دنیا این پیام را می دهد که راه عزت تمامی ملت های مستضعف عالم اعم از مسلمین و غیر مسلمین استقلال، سلطه ستیزی و ظلم ستیزی در برابر آمریکا و اسرائیل است.

وی ادامه داد: پیام دیگر به دولت آمریکا و دولت های استکباری است که بدانند از راه فریبکاری و تهدید نمی توانند ملت و دولت ایران را تسلیم کنند و آن ها را در مسیر خواسته های خود حرکت دهند.

مسؤول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه با بیان این که هر زمان دشمن در طول 4 دهه گذشته تهدید کرده بر اقتدار و صلابت ملت افزوده شده است، ابراز داشت: هر زمانی که دشمن تهدید و یاوه گویی کرده سبب قیام شده و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر داده، از این رو به نفع دشمنان است که سخن نگویند./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات