۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۳۲۵۶۷
سرلشکر باقری:

تأسی به فرهنگ شهادت و مقاومت ضامن نابودی اهداف شوم شیطانی دشمن است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی همچنان متضمن میرایی و نابودی نقشه ها و اهداف شوم شیطانی دشمن خواهد بود.
سردار باقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح به یادواره سرداران و ۲۴۷ شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام سردار باقری که توسط سردار علی‌اکبر پور جمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه قرائت شد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را سپاس می گویم که ملت ایران را در یکی از مقاطع تاریخی کم نظیر که جامعه بشری در معرض توفان سهمگین جاهلیت مدرن و سلطه مستکبران به سر می برد، به برکت مقاومت، ایثار و شهادت طلبی فرزندان مومن،انقلابی و فداکار خود طلایه دار حقیقت و بیداری و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) قرار دارد.

در این آوردگاه حساس و سترگ جایگاه و نقش شگفت آور شهیدان به واسطه جهاد مخلصانه و شهادت مظلومانه دارای چنان درخششی است که با تاثیرات جهانی خود، آحاد ملل و جوامع را با پیام عدالت خواهی و حق طلبی ایران و ایرانی همراه ساخته است.

در قافله شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حماسه ای که سرداران و ۲۴۷ شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه در استان های قم، مرکزی، قزوین و سمنان آفریدند آنان را در عین گمنامی، قهرمانان سربلندی و جاودانگی ملت ایران و آیه های افتخار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.

برگزاری این یادواره با شکوه را که گامی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و اهتزاز پرچم آنان در جامعه اسلامی است را گرامی میدارم و بر یکایک دست اندرکاران برپایی این اجتماع نورانی و الهام بخش، به ویژه فرمانده شجاع و انقلابی نیروی زمینی سپاه و فرمانده مومن و دلاور قرارگاه صاحب الزمان (عج) و یادگاران ارجمند شهدای عزیز درود میفرستم.

بی تردید در شرایط خطیر و سرنوشت ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حقد و حسد آخرین ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران به کار گرفته است، تاسی به فرهنگ جهاد وشهادت و برافروخته نگه داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی همچنان متضمن میرایی و نابودی نقشه ها و اهداف شوم شیطانی آنان خواهد بود.

از خداوند سبحان طلب میکنم در این آزمون بزرگ، یاری بخش همه ما باشد و از نعمت عنایت حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از نائب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) بهره مندمان سازد.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

/۱۳۲۳/۲۰۳/ح

ارسال نظرات