۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۳۲۸۴۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

آمریکا در برجام ماهیت خود را به خوبی نشان داد

حجت الاسلام عباسی گفت: آمریکا در برجام ماهیت خود را به خوبی نشان داد و ثابت کرد که بدعهد بوده و به تعهدات خود هرگز وفادار نخواهد بود از این رو مسؤولان باید با هوشیاری و بصیرت به طور کامل از کشور و منافع آن محافظت کرده و به بیگانگان اجازه سوءاستفاده را ندهند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به مسأله کینه توزی آمریکا بر ضد ایران گفت: آمریکا با نبودن حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری مخالف است در حقیقت با انقلاب و آرمان‌های آن بنای ناسازگاری و عدم سازش دارد.

وی در ادامه با اشاره به راهکار مقابله با کینه توزی‌های آمریکا افزود: در حال حاضر با توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ایشان بسیاری از نقشه‌های آمریکا بر ضد کشور ما نقش بر آب شده است از این رو باید با حفظ منافع ملی و حمایت قاطعانه از رهبری با کینه توزی‌های آمریکا مقابله کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به درس ها و عبرت های گرفته شده از برجام اظهار کرد: برجام برای نسل سوم و چهارم انقلاب تجربه بسیار خوب و امیدبخشی بود چون این نسل تصور می‌کرد ایران در برابر آمریکا تندروی می‌کند اما با پیش آمدن مذاکره و برجام و رفتارهای آمریکایی‌ها متوجه شدند که ایران با دشمن قاطعانه برخورد می‌کند نه خصمانه.

وی در ادامه با اشاره به تحلیل مذاکره ایران با دولت آمریکا ابراز کرد: در برجام آمریکایی ها ایران را بسیار دست کم گرفته بودند اما پس از مذاکره متوجه شدند که ایران قدرت برتر و بالاتر است.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با بیان اینکه در چارچوب برجام کشورهای اروپایی هم با آمریکا بر ضد ایران هم صدایی می‌کند تصریح کرد: اروپایی‌ها زیرکانه با آمریکا هم صدایی می‌کنند از این رو قابل اعتماد نیستند متاسفانه اروپا در پشت پرده با دستکش مخملی در حال مخالفت و ناسازگاری با ایران اسلامی است.

وی در پایان گفت: آمریکا در برجام ماهیت خود را به خوبی نشان داد و ثابت کرد که بدعهد بوده و به تعهدات خود هرگز وفادار نخواهد بود از این رو مسؤولان باید با هوشیاری و بصیرت به طور کامل از کشور و منافع آن محافظت کرد و به بیگانگان اجازه سوءاستفاده را ندهند./۸۷۳/ت302/ب1

ارسال نظرات