۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۳۲۹۲۱
رسانه های امروز در یک نگاه؛

آمریکا به تحریم ایران عادت کرده!

چون سبب دانی دوا کردن جلی است، ترامپ باید هزینه بدهد، مرگ بر آمریکا، شیوه اروپا در برجام، آزمون و خطا کافی نیست؟!، استارت‌آپ‌های نظارت اجتماعی بخشی از عناوین رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چون سبب دانی دوا کردن جلی است، ترامپ باید هزینه بدهد، مرگ بر آمریکا، شیوه اروپا در برجام، آزمون و خطا کافی نیست؟!، استارت‌آپ‌های نظارت اجتماعی بخشی از عناوین رسانه های امروز است که به سیاست های اروپا نسبت به برجام اشاره داشتند.

با توجه به بدعهدی های آمریکا نسبت به برجام و عصبانیت رییس جمهور این کشور از کشور ایران می توان به این نتیجه رسید که هدف اصلی آمریکا خلع سلاح کردن کشور ایران است چرا که بهانه های مختلف و با متکی به تهدید و تحریم ها قصد دارد علاوه بر متوقف کردن انرژی هسته ای ایران، برنامه های موشکی و سپاه را هم تحریم کند تا بتواند با خیال راحت در منطقه جولان دارد.

باید به این نکته هم اشاره داشت که مواضع اروپا نسبت به برجام جعلی است و هدف اصلی اروپا هم گنجاندن تحریم برنامه های موشکی و نظامی ایران در توافق برجام است چراکه در جلسات خود بر این موضوع تاکید دارند از برنامه های موشکی و نظامی ایران نگرانند و تصمیم دارند با وارد کردن فشارها این دو برنامه را به صورت جداگانه مورد مذاکره قرار دهند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله عملکرد مسؤولان دیپلماسی اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

چون سبب دانی دوا کردن جلی است

فارس در یادداشتی نوشت: اگر در مذاکرات قبلی توافقنامه‌های سعدآباد،بروکسل و پاریس به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی سه کشور اروپایی نا کام ماندند امروز یکبار دیگر و اینبار به دلیل بد عهدی آمریکا شاهد ناکام ماندن توافقنامه برجام هستیم.

ادامه مطلب...

ترامپ باید هزینه بدهد

روزنامه جوان نوشت: اگر آمریکای ترامپ و اروپای فرصت‌طلب برای فرسایش توان موشکی و منطقه‌ای هم‌داستان شده‌اند؛ گام‌های متناسب و متوازن برای هزینه‌مند کردن سیاست‌های ترامپ باید در دستور کار راهبردهای ایران قرار گیرد.

ادامه مطلب....

مرگ بر آمریکا

روزنامه وطن امروز نوشت: برای ترامپ باید ماجرای شن‌های صحرای طبس را مکرر خواند، بلکه بداند آنجا که «خدا» نقشه می‌کشد، کدخدا فقط می‌تواند نفس‌های آخرش را بکشد! و ترامپ یعنی نفس‌های آخر شیطان بزرگ!

ادامه مطلب...

شیوه اروپا در برجام

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: نقش جانبدارانه اروپا از برجام در کنار ژست عصبانی آمریکا برای خروج از آن،‌ همان سیاست «پلیس خوب» و «پلیس بد» با توهم کسب امتیاز از ایران در بخش‌های دفاعی و منطقه‌ای است.

ادامه مطلب...

آزمون و خطا کافی نیست؟!

روزنامه کیهان نوشت: تصور ایجاد شکاف بین اروپا و آمریکا، به همان اندازه مضحک است که روزگاری توهم ایجاد شکاف در داخل حاکمیت آمریکا بود!

ادامه مطلب...

استارت‌آپ‌های نظارت اجتماعی

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: دستگاه حکمرانی صحیح و سالم، هزینه هنگفتی صورت می‌دهد تا بازخوردی از تصمیم‌سازی‌های خود از اعماق جامعه به دست آورد و تصمیم‌سازی‌های آینده را بر حسب تأثیری که بر دورترین نقاط کشور می‌گذارد؛ مردم هم، چنین چیزی را از حکومت به عنوان تبلور اراده ملی انتظار دارند.

ادامه مطلب...

عاشورا، مذاکره یا مقاومت؟

روزنامه وطن امروز نوشت: این روزها اقدامات کاخ‌سفید بیش از پیش ثابت کرده دشمنان قسم‌خورده‌ ایران نه اعتدال و نه تعامل و گفت‌وگو سرشان می‌شود و نتیجه‌ روی خوش نشان دادن‌ به آنها این شد که ما را صادرکننده خشونت و ترور بنامند و اعمال تحریم، عادت آمریکایی‌ها شود.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است ما هر چقدر هم برای آمریکا خوب باشیم و بله قربان گو او باشیم باز آنها کشور ایران را حامی تروریست خواهد خواند و تحریم های خود را اعمال خواهد کرد چراکه آمریکا به تحریم ایران عادت کرده است./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات