۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۳۳۱۲۲
رسانه های امروز در یک نگاه؛

شریک دزد و رفیق قافله!

وزارت علوم عاقبت به خیر می‌شود؟!، آخرین ها از اقتصاد مقاومتی، اروپا شریک دزد است، اروپا هم مورد اعتماد نیست، افق پیش‌روی رسانه‌های مقاومت، کنگره پای ترامپ بخشی از مهم ترین عناوین رسانه های امروز است.
رسانه ها و مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وزارت علوم عاقبت به خیر می‌شود؟!، آخرین ها از اقتصاد مقاومتی، اروپا شریک دزد است، اروپا هم مورد اعتماد نیست، افق پیش‌روی رسانه‌های مقاومت، کنگره پای ترامپ بخشی از مهم ترین عناوین رسانه های امروز است که همچنان مسأله برجام و مواضع آمریکا و اروپا نسبت به این توافق نامه موضوع اول رسانه ها است.

روزنامه کیهان در مورد مواضع اروپایی ها در موضوع بدعهدی های آمریکا نسبت به برجام نوشت اروپایی ها دقیقا در این موضوع نقش شریک دزد و رفیق قافله را دارند چرا که آمریکایی ها اصلا دوست ندارند به خاطر یک توافق علیه آمریکا موضع بگیرند و منافع خودشان را به خاطر ایران در خطر بیندازند.

وزارت علوم یکی از حساس ترین وزارتخانه هایی است که در جامعه یک کشور نقش اساسی ایفا می کند چرا که تأثیر مستقیم و غیر مستقیم در جهت دهی آموزش و تربیت دانش آموزان و دانشجویان این مملکت دارد و معمولا هم برای انتخاب وزیر با بحران مواجه می شوند که در دولت دوازدهم هم بحران انتخاب وزیر وجود داشت که بالاخره بعد از سه ماه تاخیر دکتر منصور غلامی را برای این سمت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده اند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله اقتصاد مقاومتی اشاره داشتند که در ذیل آنها را با هم می خوانیم.

وزارت علوم عاقبت به خیر می‌شود؟!

روزنامه صبح نو نوشت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تنها وزارتخانه‌ای است که در همه دوره‌ها بحران انتخاب وزیر را تجربه می‌کند. در دوره دوازدهم هم این وزارتخانه نتوانست در زمان مقرر معرفی کابینه، وزیر خود را بشناسد و در نهایت سرپرست به این وزارتخانه رفت و حالا پس از گذشت حدود سه ماه از آغاز به کار دولت، دکتر «منصور غلامی» برای وزرات علوم معرفی شد.

ادامه مطلب...

آخرین ها از اقتصاد مقاومتی

شبستان نوشت: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور است که دولت های یازدهم و دوازدهم با اجرای برجام دستشان در این زمینه بازتر شده.

ادامه مطلب...

اروپا شریک دزد است

روزنامه کیهان نوشت: امید بستن به اروپایی‌ها برای در امان ماندن از تهدید آمریکا، افتادن از چاله به چاه و به عبارتی در دام شغال افتادن از هراس چنگ و دندان نشان دادن گرگ است.

ادامه مطلب...

اروپا هم مورد اعتماد نیست

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: نقوی حسینی گفت: اگر اروپایی‌ها می‌خواهند با آمریکا مقابله کنند و در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و اقدامات ضدبرجامی آن بایستند، باید این ایستادگی را در عمل نشان دهند.

ادامه مطلب...

افق پیش‌روی رسانه‌های مقاومت

روزنامه جام جم نوشت: حضور رییس محترم سازمان در سوریه و امضای تفاهم‌نامه رسانه‌ای با وزارت اطلاع‌رسانی سوریه و دیدار تاثیرگذار رییس رسانه ملی با نخست‌وزیر، وزیر فرهنگ و وزیر گردشگری این کشور راه‌های مهم و تاثیرگذاری را در تقویت رسانه‌های محور مقاومت گشود.

ادامه مطلب...

کنگره پای ترامپ

روزنامه وطن امروز نوشت: طرح‌های پیشنهادی درکنگره نظرات دولت آمریکا درباره دائمی‌کردن محدودیت‌های هسته‌ای و اعمال محدودیت‌های موشکی علیه ایران را تأمین می‌کند

ادامه مطلب...

پیرامون نوسازی گفتمان اصولگرایی

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: عدم توفیق جریان اصولگرا در ۱۰ سال اخیر، رقابت‌های سیاسی و واگذاری قدرت در دولت، مجلس و شوراها، ضرورت بازسازی و نوسازی گفتمان اصولگرایی را دوچندان کرده است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است مسؤولان دولتی باید با بصیرت در برابر مواضع آمریکا ایستادگی کنند و هرگز عقب نشینی نکنند چراکه خصلت استکبار سیری ناپذیری است و آمریکا هم دقیقا چنین خصلتی دارد و دوست دارد همه دارایی و هویت ایران را بگیرد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات