۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۳۳۱۳۱
وزیر امور مهاجران لبنان:

سرنگونی سوریه به معنای سقوط امت اسلامی است

وزیر امور مهاجران لبنان گفت: اگر سوریه سرنگون می شد همه امت اسلامی در معرض سقوط قرار می گرفت.
طلال ارسلان وزیر امور مهاجران لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، طلال ارسلان وزیر امور مهاجران لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت عصام زهرالدین از فرماندهان ارتش سوریه گفت: سوری ها همواره با جان خود از وحدت وطن دفاع کرده و حاضرند همه دارایی خود را در این راه تقدیم کنند. 

وی افزود: شهید زهرالدین بر اساس این مبانی به دفاع از خاک سوریه پرداخت و به قهرمانی های فراوانی در صحنه های مختلف نبرد دست یافت تا اینکه به پیروزی بزرگ رسید. ما به عنوان پیروان مکتب یکتاپرستان دروزی نیز 110 شهید در راه دفاع از وحدت سوریه تقدیم کردیم.

این وزیر لبنانی تأکید کرد که فقط سوریه در تیررس قرار نگرفته بلکه می خواستند این کشور به گذرگاهی برای توطئه علیه همه منطقه تبدیل یابد. اگر سوریه سرنگون می شد همه امت اسلامی در معرض سقوط قرار می گرفت.

طلال ارسلان خاطرنشان ساخت: اگر پایداری و مقاومت اسطوره ای بشار اسد نبود هم اکنون شاهد تعدد دین و مذهب در لبنان و سوریه و اردن و فلسطین نبودیم.  

وی در بخش پایانی سخنان خود به ایران و روسیه و مقاومت اسلامی لبنان به ویژه سید حسن نصرالله و همه آزادگانی که خون خود را در راه دفاع از آزادی و کرامت انسانی در برابر استعمار و ددمنشی تقدیم کرده اند، درود فرستاد./980/ب903/د

ارسال نظرات