۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۳۳۱۶۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت برای ریشه کنی تروریست ها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت تأکید کرد و گفت: این حمایت های مردمی موجب پیروزی های ارزشمندی از سوی این جبهه در برابر دشمنان و نظام سلطه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از فرمانده فرمانده و کارکنان سپاه بر ضرورت حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت تأکید کرد و گفت: این حمایت های مردمی موجب پیروزی های ارزشمندی از سوی این جبهه در برابر دشمنان و نظام سلطه شده است.

وی با بیان این که جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران توانست توطئه آمریکایی صهیونیستی در منطقه را خنثی کند، افزود: آمریکایی ها با به وجود آوردن گروه های تروریستی نظیر داعش با پول های نفتی عربستان سعودی تلاش کردند تا ضمن ضربه زدن به جمهوری اسلامی، حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی فراهم کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جبهه مقاومت همه نقشه ها و توطئه های نظام سلطه در منطقه را خنثی کرده است، بیان داشت: آمریکایی ها فکر نمی کردند که چنین شکست سنگینی را در منطقه متحمل شوند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که عوامل استکبار برای بدنام کردن اسلام و برای وحشی جلوه دادن مسلمانان داعش را پروراندند، خاطرنشان کرد: همین گروه های تروریستی داعش امروز بلای جان آنها در آمریکا و اروپا شده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکا این نطفه فتنه انگیز عواقب بسیار تلخی برای مسلمانان به بار آورد، تصریح کرد: از روزهای نخست حمله استکبار باید همه دولت‌هایی که غیرت دینی و انسانی داشتند در برابر این جریان مقاومت می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که علم مقاومت با پرچم داری رهبر انقلاب اسلامی در منطقه برافراشته شد و امیدواریم که این علم تا ظهور امام زمان(عج) باقی بماند، گفت: امروز واجب است که هر جایی که فتنه، ظالمی و مظلومی پیدا شد انسان بی‌تفاوت نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که سرمایه گذاری گسترده ای برای به وجود آوردن و بقای گروه های تروریستی فعال در منطقه خاورمیانه از سوی آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود انجام شد، تصریح کرد: اما این توطئه خطرناک با هوشیاری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که زیاده خواهی های آمریکایی ها کشورهای منطقه را با بحران های جدی مواجه کرده است، بیان داشت: امروز بسیاری از شهرهای آزاد شده از سوی جبهه مقاومت از چنگال تروریست ها به ویرانه ای تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر جبهه مقاومت نبود دشمن ممکن بود امروز در جایگاه دیگری قرار داشت، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با تقدیم شهدای بسیاری در این راه توانستند مانع از پیش روی دشمن به دیگر کشورها و همچنین بازپس گیری مناطق اشغال شده از سوی آنها شدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریست ها جبهه دروغین غربی عربی را تشکیل دادند که متأسفانه تاکنون تنها به حمایت و تزریق تسلیحات به تروریست ها مشغول بودند، تصریح کرد: در این میان تنها جبهه مقاومت با محوریت و نقش آفرینی جمهوری اسلامی بود که به طور جدی با تروریست ها مقابله کرد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که همان طور که سردار سلیمانی و دیگر فرماندهان ارشد سپاه پاسداران وعده دادند به امید خدا تا دو ماه آینده داعش به طور کلی در سوریه و عراق نابود خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز این گروه های تروریستی نفس های آخر خود را در این کشورها می کشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها منافع بسیاری از ایجاد گروه های تروریستی و حضور آنها در منطقه داشتند، تصریح کرد: اما همه توطئه ها و نقشه های آنها با برنامه ریزی هدفمند جمهوری اسلامی ایران شکست سنگینی خورد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی عصبانیت رییس جمهور آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم کردن این نیروی مردمی را ناشی از شکست های سنگین گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکایی ها در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سپاه همیشه سرافراز انقلاب اسلامی مقتدرانه در برابر توطئه های آمریکا در منطقه ایستاده و اجازه هیچ تحرکی را به این کشور مستکبر نخواهد داد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نبض منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد، تصریح کرد: این نیروی مردمی حافظ اسلام و انقلاب در میدان عمل ضربات سنگینی را به جبهه کفر و استکبار وارد کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که سپاه اجازه نخواهد داد آمریکایی ها بیش از این در منطقه جولان دهند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند که هر گونه تحرک و تلاش برای احیاء و حمایت از گروه های تروریستی منطقه با پاسخ محکم و قاطع جبهه مقاومت با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تحریم علیه سپاه هیچ تأثیری در جایگاه و اقتدار این نیروهای مردمی مقتدر نخواهد داشت، تصریح کرد: امروز سپاه خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب و مورد حمایت مظلومان منطقه است./۹۵۰//۲۰۲/خ

ارسال نظرات