۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۳۵۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

روحانیان نقش ویژه ای در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اهمیت تبلیغ در شرایط زمانی امروز، گفت: روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه طلاق تأثیرگذار است.
حجت الاسلام داداش زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی امروز در همایش فصلی روحانیان مستقر استان با اشاره به اهمیت تبلیغ در شرایط زمانی امروز، اظهار داشت: مبلغان مربیان دینی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه همایش فصلی روحانیان مستقر استان با هدف دانش افزایی و ارتقای مهارت های مبلغان طرح ریزی شده است، گفت:از آنجایی که روحانیت از اقشار تأثیر گذار جامعه است، حضور آنها در مناطق محروم و حاشیه نشین می تواند بسیار مؤثر و ارزشمند باشد.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به تأثیر مبلغان مستقر در کاهش آسیب های اجتماعی، ابراز داشت: با توجه به مقبولیت و محبوبیت روحانیت در میان مردم مبلغان مستقر می توانند در کاهش این آسیب ها از جمله طلاق مؤثر باشند و جامعه را در مسیر رشد  و تعالی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه بررسی طلاق در این نشست برای جلب حمایت های روحانیت مستقر برای رفع این مشکلات مورد توجه بود، گفت: امروز مسؤولان در رابطه با تأثیر اجتماعی و باز خورد روحانیت در جامعه به نتیجه مطلوب رسیده اند که روحانیت می تواند در کاهش بسیاری از آسیب ها موفق عمل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تقدیر از حضور روحانیت در خط مقدم جبهه فرهنگی و با اشاره به درک سازمان از مشکلات مبلغان دینی، گفت: مبلغان در راستای ترویج معارف دینی و احکام شرع مجاهدانه وارد میدان عمل شده اند و با تحمل مشکلات وظیفه خطیر خود را به انجام می رسانند.

وی با بیان اینکه با توجه به تهاجم فرهنگی غرب این حضور مبلغان مستقر می تواند در برابر این مشکلات فرهنگی سدی محکم باشد، افزود: دانش افزایی اجتماعی و آشنایی با موضوعات و مسائل به روز به این توانمندی کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام دادش زاده تبلیغ را یک امر مقدس دانست وگفت: این وظیفه مهم از الطاف الهی برای مبلغان دینی و روحانیان مستقر است که برکات دنیوی و اخروی به دنبال خواهد داشت./854/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات