۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۳۳۵۱۸
مسؤول اعزام روحانیان مستقر آذربایجان غربی مطرح کرد؛

استقرار ۲۰۰ روحانی مبلغ در مناطق محروم و آسیب پذیر آذربایجان غربی

مسؤول اعزام روحانیان مستقر آذربایجان غربی با اشاره به قول مساعد استاندار برای تأمین اعتبارات استقرار روحانی در مناطق محروم و حاشینه نشین، گفت: به دنبال آن هستیم که مبلغان مستقر در مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار استان را تا ۲۰۰ مبلغ افزایش دهیم.
تبلیغ دین

به گزارش حبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد رضایی مسؤول اعزام روحانیان مستقر آذربایجان غربی امروز در حاشیه همایش فصلی مبلغان مستقر استان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این نشست با هدف دانش افزایی مبلغان طرح ریزی و برگزار شد.

وی با بیان اینکه ارائه شیوه های به روز تبلیغی و ارتباط گیری با مخاطب و ارائه راه کارهای در حل مشکلات اجتماعی و آسیب های اجتماعی از محورهای این همایش بود، گفت: از آنجایی که طلاق یک مشکل بزرگ اجتماعی است، تلاش کردیم از این ظرفیت مبلغان در کاهش این آسیب ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر حمایت دولت از مبلغان دینی، ابراز داشت: از آنجایی که روحانیت در حل مشکلات اجتماعی و کاهش آسیب ها بسیار تأثیر گذار است دولت می تواند با حمایت از مبلغان در این مسیر همکاری مطلوب داشته باشد.

وی با اشاره به آسیب های مسأله حاشیه نشینی، گفت: روحانیان مستقر در مناطق حاشیه نشین حضوری مؤثر دارند و در کاهش اینمشکلات بسیار مطلوب عمل کرده اند.

مسؤول اعزام روحانیان مستقر آذربایجان غربی ادامه داد: روحانیت می تواند در کاهش مسأله مهاجرت بسیار مؤثر باشد تا با مهاجرت معکوس رو به رو شویم و همچنین مردم با مشکلات حاشینه نشینی مواجه نشوند.

وی با اشاره به قول مساعد استاندار در تأمین اعتبارات برای استقرار روحانیت در مناطق محروم و حاشینه نشین، گفت: به دنبال آن هستیم تا مبلغان مستقر در مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار را تا ۲۰۰ مبلغ افزایش دهیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نتایج مطلوب این همایش، تصریح کرد: مبلغان حاضر در این همایش با بهره گیری از آموزه های این نشست فصلی در معنویت بخشی و تقویت بنیه فرهنگی جامعه مؤثر خواهند بود./۸۵۴/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات