۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۳۳۵۸۰
جبهه العمل اسلامی لبنان:

دشمن اصلی امت عربی رژیم صهیونیستی و آمریکا است

جبهه العمل اسلامی لبنان خاطرنشان کرد که دشمن اصلی امت عربی رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا است.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان امروز طی پیامی خاطرنشان کرد که مسؤولان و علمای دین باید به طوری جدی درپی کاهش تحرکات طائفه‎گری، مذهبی، بحث و تنش‎های بی فایده رسانه‎ها باشند.

این جهه افزود: حل ریشه‎ای مشکلات مختلف نظیر آوارگان سوری و فلسطینی با هماهنگی میان دولتمردان سوریه و لبنان از دیگر مسائلی است که مسؤولان و علمای دین باید به آن توجه ویژه‎ای داشته باشند.

جبهه العمل اسلامی لبنان خاطرنشان کرد: مهاجران لبنانی و سوریه خطری برای امنیت و دموکراسی لبنان نیست بلکه رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا دشمنان حقیقی مردم عرب اعم از مسلمان و مسیحی هستند بنابراین باید با امور و مشکلات مختلف با منطق و عقلانیت رفتار و به وظایف و مسؤولایت خود بدون توجه به احساسات طائفه گرایانه و گرایشات مذهبی عمل کنیم.

در این پیام آمده است: حکم مزدور، خائن و کسانی که با رژیم صهیونیستی تعامل می‎کنند در قانون اساسی لبنان چیست؟ آیات توجیهات سیاسی، امنیتی و نظامی می‎تواند دلیلی قابل قبول برای چنین کارهای باشد؟ ملت لبنان باید با خائن و خود فروخته به رژیم صهیونیستی مانند دشمن رفتار کنند و چنین افرادی مسؤولیت اقدامات ننگین خود را بپذیرند.

این جبهه اظهار داشت: هر کسی که با شیطان معامله کند شان و جایگاه خود را نشان داده است و طبق قانون اساسی لبنان کسانی که با رژیم صهیونیستی تعامل کنند خائن به این کشور محسوب می‎شوند.

جبهه العمل اسلامی لبنان ادامه داد: جریان مقاومت و افراد عضو در چنین جبهه‎هایی مایه شرافت، عزت و کرامت لبنان هستند زیرا با خون خود مقابل هر کسی که بخواهد این کشور را تجزیه کند، می‎ایستند و حافظان وحدت، اراضی، مردم و مراکز لبنان هستند./994/ب902/ف

ارسال نظرات