۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۳۳۶۵۴
آیت الله نجفی:

زیارت امام حسین والاتر از بهشت است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف با اشاره به ثواب زیارت سید الشهدا (ع) خاطرنشان کرد که زیارت امام حسین (ع) والاتر از بهشت است.
آیت الله بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از جوانان استان کربلا با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت‎وگو کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار بر اهمیت توجه به زبان عربی تاکید کرد و بیان داشت: عربی زبان فقه، دین، عقاید، فکر، اندیشه و اهل بهشت است.

وی افزود: کم توجهی به زبان عربی در کشورهای اسلامی و عربی مایه تاسف است.

این مرجع تقلید با تاکید بر مبارزه با افکار گمراه و فاسد که هدفش گمراهی جوانان است، اظهار داشت: جوانان باید با خوش رفتاری و سعه صدر مردم را راهنمایی و با بیان حق آنان را هدایت کنند.

وی همچنین در دیدار با جمعی از شیعیان لبنان گفت: زیارت امام حسین (ع) والاتر از بهشت است و به منزله دری برای ورود به یک عالم جدید که با تقوا و فضیلت برای دست یابی به آن با یکدیگر رقابت می‎کنند.

حضرت آیت الله نجفی ادامه داد: انسان‎های مومن با حضور در چنین اماکن مقدسی باید خواسته‎های بزرگ و به دور از امور مادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مومنان باید در رفتار و اخلاق تابع سیره اهل بیت (ع) باشند، تصریح کرد: مومنان باید با همکاری و همبستگی به یکدیگر کمک کنند و مانع از گسترش تفرقه و کینه شوند و نمونه های حقیقی از شیعه تربیت یافته اندیشه اهل بیت (ع) را ارائه دهند./994/ب۹۰۲/ف

ارسال نظرات