۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۳۳۹۹۹
مدیر سابق حوزه علمیه استان کرمانشاه:

انقلاب اسلامی الگویی برای مسلمانان جهان است

مدیر سابق حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای مسلمانان جهان است، گفت: ایستادگی در برابر آمریکا، انقلاب اسلامی را رقم می زند بنابراین با وحدت و همدلی در فکر مرتفع ساختن مشکلات بوده و دست از صیانت و پاسداری از آرمانهای انقلاب برنمی داریم.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، فرامین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب دانست و ابراز داشت: اگر بدو انقلاب فرامین امام خمینی (ره) و وصایایش را همچون دستورالعملی عملیاتی می کردیم هیچگاه شاهد  دیوانگی و شاخ و شانه کشیدن رییس جمهور آمریکا نبودیم.

مدیر سابق حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی تصریح کرد: همواره ملت ایران شاهد توطئه ها و سنگ اندازی های شیطان بزرگ در مسیر پیشرفت و اقتدار انقلاب بوده و هم اکنون نیز در جهت سقوط انقلاب دست به هر جنایت و ترفندی می زند.

وی ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی، نا امن ساختن سوریه و عراق و فتنه های مختلف نمونه هایی دیگر از دسیسه های آمریکا در جهت تضعیف انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: آمریکا قدم به قدم درصدد تضعیف انقلاب است در ابتدا مسأله هسته ای و سپس مسأله دفاعی و در نهایت با ایجاد اختلاف میان اقوام مذاهب و ملت ایران، انقلاب را از درون تهی و شکننده خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: مذاکرات با 5+1 بدعهدی امریکا را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد شیطان بزرگ در خصوص فلج ساختن انقلاب کوتاه نمی آید.

وی با توصیه به دولتمردان نظام گفت: انقلاب اسلامی در ابتدای راه از جایگاه سیاسی منطقه ای و نظامی برخوردار نبود اما اکنون حامی مسلمانان جهان است و آمریکا برای ارتباط با ایران دست به هر ترفندی خواهد زد بنابراین دولتمردان مسأله هسته ای را برجسته نکنند و با توکل به خداوند در برابر هجمه های شیطان بزرگ از تحریم ها همچون فرصتی در جهت ارتقا و اعتلای نظام بهره مند شوند.

مدیر سابق حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: مسؤولان با شعار ایمان و استفاده از متخصصان داخلی و انقلابی و با روحیه ای جهادی درصدد توسعه و اشتغالزایی برای جوانان و اعتلای اقتصاد کشور برآیند.

وی تأکید کرد: امروز انقلاب الگویی برای مسلمانان جهان شده و این مهم سبب عصبانیت ترامپ و سخنرانی او علیه انقلاب شد.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: کوتاه آمدن در برابر آمریکا نتیجه اش صدام و قذافی بوده و ایستادگی در برابرش انقلاب اسلامی را رقم می زند بنابراین با وحدت و همدلی درفکر مرتفع ساختن مشکلات بوده و دست از صیانت و پاسداری از آرمانهای انقلاب برنداریم.

حجت الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: تنها توکل به خداوند و نصرت الهی و توجه به فرامین قرآن و رهبر معظم انقلاب به نظام عزت و اعتبار می بخشد./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات