۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۳۴۲۰۴
معاون پژوهش مدرسه علمیه سفیران همدان: 

آمریکا با تفکر انقلاب اسلامی ایران مخالف است

حجت السلام بهرامی گفت: آمریکا به منظور تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارد نهاد های ارزشی و حساس از جمله سپاه که همواره مدافع ارزش های انقلاب و اسلام در داخل و خارج از کشور بوده را هدف برنامه های خصمانه خود قرار دهد.
بهرامی

حجت الاسلام رضا بهرامی معاون پژوهش مدرسه علمیه سفیران همدان در گفت و گو یا خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا ابراز داشت: عصبانیت دولت آمریکا از تئوری مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: اصل گفتمان مردم سالاری دینی، دیدگاه های بنیان گذار انقلاب امام خمینی(ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری سبب شده تا تمدنی نوین در مقابل تفکرات اومانیستی جبهه غرب به ویژه آمریکا در جامعه جهانی معرفی شود.

حجت السلام بهرامی تصریح کرد:  تشکیل انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک مانع جدی برای دست اندازی آمریکا در ایران و کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس از جمله علت های اصلی عداوت آمریکا با ملت ایران است.

وی افزود: مسؤولان نظام با عدم واگرایی و با ایجاد همگرایی همواره پاسدار منافع ملی و ارزش های اسلامی بوده و هیچ گاه بر سر این ارزش ها با هیچ کشوری مذاکره نکنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه سفیران همدان گفت: ترامپ به عنوان یک دیوانه در جامعه جهانی معرفی شده در صورتی که او مجری برنامه های خصمانه آمریکا البته با روش خود بوده و ما نباید فریب شیطان بزرگ را بخوریم.

وی اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز مذاکرات که فرمودند دیدگاه ما نسبت به شیطان بزرگ عوض نشده و ما به آمریکا اعتماد نداریم، به ما یاد داد که با یک تجربه تلخ دیگر فریب حیله های شیطان بزرگ را نخوریم.

حجت السلام بهرامی بیان داشت: آمریکا در راستای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارد تا نهاد های ارزشی و حساس از جمله سپاه که همواره مدافع ارزش های انقلاب و اسلام در داخل و خارج از کشور بوده را هدف برنامه های خصمانه خود قرار دهد.

وی در پایان افزود: امروزه مردم بهتر می دانند که چه عاملی مقابل زور گویی ها و تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب، با عزمی راسخ ایستاده است؛ از این رو مردم همواره حامی نهادهای ارزشی و انقلابی از جمله سپاه بوده و خواهند بود./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات