۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۳۵۶۹۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

عَلم حسین بن علی هیچ گاه بر زمین نمی ماند

آذری جهرمی در بازدید از مرز شلمچه و مواکب مستقر در آن گفت: تا زمانی که تفکر حسینی بر دنیا حاکم است علم حسینی بر زمین باقی نخواهد ماند.
جهرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه خود به استان خوزستان از مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد.

آذری جهرمی در این بازدید در جمع برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: تا زمانی که تفکر حسینی بر دنیا حاکم است علم حسینی بر زمین باقی نخواهد ماند و این شور و شوق مردم به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) خاموش نمی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ۱۴۰۰سال پیش دشمنان بر این خیال و تصور بودند که کار اسلام را یکسره کنند و جمع شدند تا به پاک ترین انسان های روی زمین جسارت و جنایت کنند و علمی را بر زمین انداختند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: امروز پرچمی که متبرک به نام حضرت عباس(ع) است را بالا می بریم و شفاف می گوییم که تا زمانی که تفکر حسینی بر دنیا حاکم است علم حسینی بر زمین باقی نمی ماند.

 در حاشیه این بازدید میدانی، با حضور آذری جهرمی در یکی از مواکب مستقر در مرز شلمچه، پرچم «یا حسین» برافراشته شد.

گفتنی است آذری جهرمی در حین بازدید از مرز شلمچه از موکب های مستقر در مسیر پایانه مرزی شلمچه هم بازدید کرد و به موکب داران و خادمان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) خداقوت گفت.

پیش از این بازدید، جهرمی در جلسه ستاد اربعین که در منطقه آزاد برگزار شد حضور پیدا کرد، همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مراسمی، پروژه ملی سیماک «یکپارچه سازی املاک کشور» را افتتاح کرد./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات