۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۵۳۶۲۵۱
مسؤول بسیج رسانه آذربایجان غربی:

رسانه ها نقش خطیری در انتقال پیام یوم الله ۱۳ آبان دارند

مسؤول بسیج رسانه آذربایجان غربی نقش رسانه ها را در انتقال پیام ۱۳ آبان به جهانیان بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: بسیج رسانه استان با تمام توان برای انتقال ارزش های نظام و تحقق اهداف انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می کند.
بسیج دانش آموزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، یوسف حق دوست عصر امروز در دیدار شورای بسیج رسانه آذربایجان غربی با سرهنگ جلال مولانزاده، مسؤول بسیج دانش آموزی استان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: یوم الله 13 آبان از مناسبت های بسیار مهم انقلاب اسلامی است که نقش اساسی در افشا کردن چهره استکباری نظام های سلطه داشته است.

وی گفت: 13 آبان در واقع اوج استکبار ستیزی و مبارزه دانش اموزان و دانشجویان انقلابی با آمریکاست که امروز نیز با گذشت 38 سال هنوز هم جوانان ایران اسلامی با همان روحیه استکبار ستیزی در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی نقش رسانه ها را در انتقال پیام 13 آبان به جهانیان بسیار خطیر ارزیابی کرد و گفت: بسیج رسانه استان با تمام توان برای انتقال ارزش های نظام و تحقق اهداف انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می کند.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط و تعامل بسیج رسانه با تمام اقشار بسیج، خاطرنشان کرد: در راستای تحکیم این امر، در مناسب های مختلف نیز دیدار و گفت و گو هایی را با مسئولان مربوطه برگزار می کند تا ضمن آشنایی با ظرفیت های آن نهاد و ارگان، اقدامات مؤثری در راستای انعکاس توانمندی ها و عملکردشان صورت پذیرد.

حق دوست تعامل و شناخت را لازمه انعکاس توانمندی ها و اقدامات آن مجموعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد بسیج رسانه استان بتواند به رسالت خطیر خود در بحث تقویت ارتباطات رسانه ای با نهادهای انقلابی و ارزشی دست یابد.

وی در پایان با بیان اینکه دانش اموزان آیندسازان جامعه هستند، تصریح کرد: هرگونه سرمایه گذاری در زمینه تعلیم و تربیت این قشر جامعه، ارزشی و ماندگار است که رسانه ها هم می توانند در انجام این ماموریت همراه باشند.

آذربایجان غربی 802 شهید دانش آموز دارد

جلال مولانزاده، مسؤول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: بسیج دانش آموزی پایه و اساس است و هزینه در حوزه های متعدد مرتبط با دانش آموزی، سرمایه گذاری برای اینده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی در سه زمینه علمی فرهنگی، ورزشی و اعتقادی سیاسی برنامه اجرا می کند، افزود: هم اکنون بسیج دانش آموزی استان با راه اندازی۱۳۰۰ واحد مقاومت در سطح مدارس و ۲۹ حوزه در سطح ادارات اموزش و پرورش فعالیت دارد و جزو استانهای برتر کشوری است.

وی گفت: ۳۶ هزار دانش اموز شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است که از این تعداد ۸۰۲ شهید به اسم قشر دانش اموزی آذربایجان غربی ثبت شده است.

وی گفت: به نظر می رسد که تعداد شهدای دانش آموز استان بیش از این تعداد باشد و بر همین اساس با آموزش و پرورش و بنیاد شهید در تلاش برای شناسایی شهدای دانش اموز هستیم.

مولانزاده به برنامه های کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی استان نیز با برگزاری یادواره شهدا در ۱۷ شهرستان، ایجاد یادمان شهدا در 50 مدرسه با بیشترین تعداد شهدا دانش آموزی، نامگذاری مدارس به اسم شهدای دانش اموز، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره 12 هزار شهید استان تلاش می کند.

وی در ادامه به هم افزایی بین تشکل های دانش اموزی در استان اشاره کرد و گفت: کتاب "فرزندان افتاب" مجموعه زندگی نامه دانش اموزان شهید است که با تعامل تشکل های و با پشتیبانی آموزش و پرورش استان چاپ رسیده است.

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی مشارکت در طرح هجرت و شاداب سازی مدارس، گردآوری تاریخ شفاهی خانواده شهدای دانش آموزی، ایجاد یادمان شهدا در مدارس، اعزام دانش آموزان به راهیان نور را از اهم اقدامات بسیج دانش آموزی در استان اعلام کرد.

مولانزاده بر اهمیت تدریس آمادگی دفاعی در مدارس تأکید و تصریح کرد: هزار و 500 نفر مربی و 29 نفر سرمربی آمادگی دفاعی در سطح استان ۴۰ هزار نفر دانش آموز سطح استان را تحت پوشش دارند..

وی با اشاره به توطئه نرم دشمنان برای استحاله فرهنگی جامعه گفت: بسیج دانش آموزی در راستای مبارزه با جنگ نرم کلاس های بصیرتی را در قالب حلقه های صالحین برگزار می کند.

وی در پایان با بیان اینکه گستره فعالیت های بسیج دانش آموزی بسیار وسیع است که جهت انعکاس و تبیین آنها به مردم نیازمند تعامل بیش از پیش با رسانه هاست./936/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات