۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۳۶۴۵۲
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان مرکزی آغاز شد

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تمامی شهرهای استان مرکزی آغاز شد.
مراسم ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، لحظاتی پیش همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تمامی شهرهای استان مرکزی آغاز شد.

این مراسم در کلانشهر اراک از خیابان امام خمینی(ره) مقابل بازار تاریخی آغاز شد و در حال برگزاری است.

در این مراسم طلاب حوزه علمیه گروه‌های گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه حضور دارند.

همچنین امروز همزمان با سراسر کشور زنگ استکبارستیزی با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان در دبیرستان شاهد خیابان دانشگاه اراک نواخته شد.

امروز همه و همه یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه سرزمین آفتاب همانند مردم سایر شهرهای کشور با حضوری بی‌نظیر روز 13آبان ماه را گرامی داشتند و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

طلاب و روحانیان نیز با قشرهای مختلف در راهپیمایی امروز یک صدا شده و سربلندی ایران عزیز در سایه نظام اسلامی را فریاد زدند.

مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی با در دست داشتن پارچه نوشته ها، دست نوشته ها و تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

مردم همیشه در صحنه اراکی نیز امروز عشق خود را به امام، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی را به دشمنان نشان داده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی تجدید بیعت کردند.

به گزارش رسا، شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شاهد اراک، بیان کرد: 13آبان ماه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تاکید کرد: دانش‌آموزان باید همواره روحیه استکبارستیزی را در خود تقویت کنند و با فعالیت های ارزنده خود نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

به گزارش رسا، روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است./842/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات