۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۳۶۴۶۳
آیت الله نعیم آبادی:

مبارزه ضدآمریکایی مردم ایران در ۱۳​ آبان ۵۸ ابعاد جدیدتری پیدا کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه در روز ۱۳ آبان ۵۸ مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد، گفت: مردم ایران در روز ۱۳ آبان به همه مستضعفان یاد دادند که می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند.
امام جمعه بندرعباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: در روز 13 آبان 58، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. 

وی در ادامه افزود: در روز ۱۳ آبان ۵۸ مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز تاریخی در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در روز ۱۳ آبان یک بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان می‌کشند تصریح کرد: این روز مهم و سرنوشت ساز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است، بنایراین ۱۳ آبان در تاریخ کشور به عنوان روزی به فراموش نشدنی به ثبت رسیده است.

آیت الله نعیم آبادی، تحقیر آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی این کشور به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) را از مهمترین برکات روز ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: در این روز، مردم ایران اسلامی به همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مردم ایران در روز ۱۳ آبان به همه مستضعفان یاد دادند که می توانند چپاول گران را به زباله دان تاریخ بسپارند افزود:‌ امروز جريان‌های استکباری با نفوذ به پيکره جوامع، می کوشند این دیدگاه را مطرح سازند که تنها راه رشد و توسعه جوامع از مسیر انديشه‌های لیبرالیستی غرب می‌گذرد.

امام جمعه بندرعباس، افشای اسناد سیاست های جنایتکارانه آمریکا علیه کشورهای دیگر را از دیگر برکات روز ۱۳ آبان ذکر و تاکید کرد: باید روز 13 آبان به عنوان یوم‌الله به خوبی گرامی داشته شود.

آیت الله نعیم آبادی در پایان به درس های سیزده آبان و همچنین اهداف انقلاب اسلامی اشاره داشت و رد سلطه پذيري، عدم وابستگی به بيگانگان، تحقق عدالت و برچيدن بساط ظلم و فساد را از اهم این اهداف برشمرد./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات