۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۳۶۵۱۵
در روز ۱۳ آبان؛

شعار «مرگ بر آمریکا» در قم طنین انداز شد

مراسم راهپیمایی ۱۳آبان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم قم از مقابل بیت تاریخی امام خمینی(ره) آغاز و تا حرم حضرت معصومه(س) ادامه یافت.
۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، راهپیمایی 13 آبان؛ روز مبارزه با استکبار همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده علما، روحانیان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

در این راهپمایی که از مقابل بیت تاریخی امام خمینی(ره) واقع در میدان روح الله آغاز شد؛ شرکت کنندگان شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر سازش گر»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» «ذلت نمی پذیریم؛ هیهات من الذله» سر دادند.

این راهپیمایی تا حرم حضرت معصومه(س) ادامه داشت و شرکت کنندگان در این راهپیمایی در صحن امام رضا(ع) تجمع کرده و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پیرامون استکبار ستیزی پرداخت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها باید بدانند که دیگر دوران آنها تمام شده است و آمریکا مربوط به قرن گذشته بود و قرن جدید قرن ظهور اسلام است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: ما هرگز زندگی ملی خود را بر اساس برجام طراحی نکرده ایم و در برابر دشمن عقب نشینی نخواهیم کرد و ملت ایران با شجاعت همیشگی خود در صحنه ایستاده است و این حرکات آمریکا مانند انداختن ریگ در دریا است.

گفتنی است، 13 آبان ماه سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان انقلابی به دست عوامل رژیم طاغوت در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است و از این روز به عنوان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یاد می شود./872/۲۰۲/ح

ارسال نظرات