۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۳۶۶۴۹
آیت‌الله حسینی مازندرانی:

مسؤولان برای رفع چالش‌های تحصیلی کودکان دارای بیماری های خاص تلاش کنند

مؤسس مدرسه علمیه امام حسین(ع) با بیان اینکه رعایت حقوق همه مردم در حاکمیت اسلامی از دستورات دین است، گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود برای رفع چالش های تحصیلی کودکان دارای بیماری های خاص از جمله کودکان مبتلا به EB (پروانه ای) تلاش بیشتری کند.
آیت‌الله حسینی مازندرانی آیت‌الله حسینی مازندرانی آیت‌الله حسینی مازندرانی آیت‌الله حسینی مازندرانی آیت‌الله حسینی مازندرانی آیت‌الله حسینی مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید رضا حسینی مازندرانی مؤسس مدرسه علمیه امام حسین(ع)، امروز در همایش «پیوند مسجد و مدرسه» که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان ممتاز دختر در مسجد امام حسین(ع) شهرری برگزار شد، گفت: در آیات و روایات متعددی بر لزوم حفظ حجاب و عفاف بانوان بسیار توصیه شده است.

وی افزود: مهمترین هدف و تلاش شیطان گمراه ساختن انسان‌ها از  صراط مستقیم است برهمین اساس انسان هوشیارانه باید مراقب این دشمن قسم خورده باشد که مبادا با یک لحظه غفلت در دام او گرفتار شود.

آیت‌الله حسینی مازندرانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دانشجویان و دانش آموزان در هر حال به علم آموزی، تهذیب نفس و اخلاق مداری اهتمام ویژه داشته باشند تا مبادا گرفتار دسیسه شیطان شوند، ابراز کرد: اسلام به بانوان مسلمان تاکید می‌کند که آنان نباید آرایش و زینت‌های خودشان را در مقابل دیدگان نامحرمان و بیگانگان قرار دهند.

مؤسس حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری با استناد به کلام امیرمومنان علی(ع) که فرمودند: بالاترین عبادات تفکر است، گفت: دانشجویان و دانش آموزان در همه مراحل تحصیل و زندگی باید برمبنای تفکر و تدبر عمل کنند تا موفق شوند.

این استاد اخلاق در خصوص کودکان EB(پروانه‌ای) تاکید کرد: همه کودکان و نوجوانان ایران مورد احترام هستند و رعایت حقوق تمام اقشار و گروه‌های مردم اعم از زن و مرد از دستورات دین مبین اسلام است؛ بنابراین از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود برای رفع چالش های تحصیلی کودکان دارای بیماری های خاص از جمله کودکان مبتلا به EB (پروانه ای) تلاش بیشتری کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) بهترین الگو و اسوه برای زنان و دختران به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س) نماد شجاعت، استقامت و پایداری بودند و ایشان ادامه دهنده نهضت کربلا و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) شدند./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات