۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۳۷۱۱۰
امام جمعه همدان:

کار پزشکان و پرستاران با هیچ مقامی قابل قیاس نیست

آیت الله طه محمدی گفت: در هر شغلی باید کارکنان شاغل عزت و حرمت خودشان را حفظ کنند و بهانه ای به دست دیگران ندهند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در بازدید از کلینیک درمانی نور ضمن تشکر از زحمات انجام شده از سوی مسؤولان درمانگاه برای ساخت آن گفت: انجام این قبیل کارها بسیار کار حیاتی و پسندیده ای است.

وی ادامه داد: بعضی کارها آن چنان لذت و اجری دارد که با هیچ ثروت و مقامی در این دنیا قابل قیاس نیست و کار پزشکان و پرستاران نیز از این قبیل کار ها است.

امام جمعه همدان با بیان این موضوع که اجر کار پزشکان و پرستاران در نزد خداوند محفوظ است، اظهار داشت: مردم چه برای شما دعا بکنند و چه دعا نکنند شما به پاداشی که خداوند وعده داده است خواهید رسید.

نماینده ولی فقیه در استان به مشکلات کار پزشکان اشاره کرد و گفت: در هر شغلی باید کارکنان شاغل عزت و حرمت خودشان را حفظ کنند و بهانه ای به دست دیگران ندهند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: بعضی وقت ها عده ای اندک کاری اشتباه انجام می دهند مردم نباید همه پزشکان را با آن چشم ببینند و زحمات این عزیزان را فراموش کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان خدمت به مردم حاشیه نشین را مهم توصیف کرد و گفت: ثواب کار برای افرادی که در قسمت های پایین شهر زندگی می کنند چندین برابر کار برای افراد ثروتمند است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات