۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۳۷۱۱۶
مدیر حوزه علمیه امام حسین:

پیام راهپیمایی اربعین پویایی مکتب شیعه است

مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: پیام راهپیمایی اربعین بالندگی و حرکت رو به جلوی مکتب شیعه است و این پویایی روز به روز در حال رشد و شکوفایی است.
حجت الاسلام منصوری سپهر

حجت الاسلام آیت الله منصوری مدیر حوزه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به پیام های اربعین حسینی برای جهانیان اظهار داشت: که امام حسین(ع) وجود خود را فنای حق کرده و شدت فیض امام حسین(ع) به اندازه ای است که بعد از شهادت ایشان هم تبلیغ حق ادامه دارد و شهادت امام حسین(ع) چنان درخت اسلام را آبیاری کرده است که اسلام را از غربت به درآورده است.

وی افزود: اربعین و راهپیمایی آن به دلیل شدت فیض امام حسین(ع) است و این امر به اندازه ای است که در چهلم شهادت ایشان حرکتی بی نظیر در میان محبانشان ایجاد می شود که به یاری اسلام می شتابند.

مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: وقتی کسی حرف حساب بزند و ریشه در عالم معنا داشته باشد چه بخواهد و چه نخواهد آن واقعیات می جوشد چرا که بر مبنای حقیقت است و راه امام حسین(ع) راه آزادگی و آزادی است.

وی ادامه داد: شهادت امام حسین(ع) شعله ای است که به دلیل شدت حرارت قابل انکار نیست و برای تمام آزادگان جهان الگو و اسوه است.

حجت الاسلام منصوری گفت: راهپیمایی اربعین برای شیعیان چهار پیام دارد و پیام نخست امیدواری به آینده مکتب است که نشان دهنده این است که آینده شیعه روز به روز روشن تر خواهد بود.

وی افزود: پیام دوم زندگی و جوشش دائم مکتب شیعه است و مکتبی که پیام و شعارهای آن در تمدن امروز نیز حرف برای گفتن و پیام های تازه ای دارد و شاهد آن راهپیمایی میلیونی اربعین است.

مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: پیام سومی که این راهپیمایی برای شیعیان دارد بالندگی و حرکت رو به جلو مکتب شیعه است و این پویایی روز به روز در حال رشد و در عصر جدید مکتب شیعه در حال شکوفایی است.

وی در پایان ابراز داشت: پیام چهارمی که حرکت اربعین دارد اثبات حقانیت شیعه و این سند حقانیت مکتب تشیع است که میلیون ها انسان در این راهپیمایی حضور پرشور دارند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات