۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۳۷۱۷۳

بزرگداشت مراسم اربعین از سوی مردم هلند

به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، آیین سوگواری و عزاداری اربعین آن حضرت در هلند برگزار می‌شود.
بزرگداشت مراسم اربعین از سوی مردم هلند از سوی موسسه کوثر در لاهه

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی «کوثر» واقع در شهر «لاهه» هلند به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، آیین سوگواری و عزاداری برگزار می‌کند.

این مراسم به مدت سه روز در مقر مؤسسه کوثر در شهر لاهه هلند برگزار می‌شود و مکان ویژه‌ای برای بانوان در آن  در نظر گرفته شده است.

در مراسم عزاداری اربعین امام‌ حسین(ع) در لاهه، سید علی سعتبری از مبلغان و خطیبان برجسته شیعی سخنرانی می‌کند و سید محمد شرع نیز مداح و نوحه‌سرای این آیین خواهد بود.

همچنین، مؤسسه فرهنگی کوثر شهر لاهه هلند در نظر دارد به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) که مصادف با ۳۰ صفر است، آیین سوگواری و عزاداری برگزار کند. 

کشور هلند با جمعیت ۲۵ درصدی مسلمانان و تعداد زیادی از شیعیان با ملیت‌های ایرانی، عراقی، افغانی، ترک و پاکستانی، دارای مراکز و مساجد مختلفی است که همه ساله و در مناسبت‌های دینی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا می‌کنند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

ارسال نظرات