۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۳۷۲۶۳

نخبگان جهان در پیاده‌روی اربعین

کاروانی متشکل از شخصیت های برجسته در رشته های گوناگون، از سراسر جهان به منظور اطلاع از حقیقت زیارت میلیونی اربعین راهی کربلا شده‌اند.

نخبگان جهان در پیاده‌روی اربعین

به گزارش خبرگزاری رسا، کاروانی متشکل از نخبگان سیاسی، اندیشمندان، ادبا و روزنامه‌نگاران از کشورهای مختلف به منظور اطلاع از حقیقت زیارت میلیونی اربعین راهی کربلا شده‌اند.

مهدی حسینی، مسؤول هماهنگی این کاروان گفت: گروهی متشکل از ۸۰ تن از شخصیت‌های مهم خارجی از ادیان و فرهنگ‌های مختلف که مهم‌ترین آنها از کشورهای آمریکا، کانادا، اروگوئه، برزیل، آرژانتین، روسیه، بولیوی، لبنان و آمریکای شمالی هستند، به منظور اطلاع از حقیقت زیارت اربعین و پیام آن وارد کربلا شده‌اند.

وی با بیان این که جمعی از اندیشمندان، سیاستمداران، ادبا و اصحاب رسانه‌های بین‌المللی در این گروه حضور دارند، تصریح کرد: مشاور ویژه رییس جمهور روسیه، امام جماعت مسجدی در روسیه و امام جماعت مسجد جامع مسلمانان در لس‌ آنجلس از جمله شرکت‌کنندگان در این کاروان هستند.

حسینی افزود: اعضای این کاروان به منظور بزرگداشت مقام امام حسین(ع) و بیان ایمان خود به حقانیت حماسه حسینی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کرده‌اند./847/ب۱۰۲/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات