۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۳۷۷۷۷
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خبر داد؛

اعزام طلاب سراسر استان به مناطق زلزله زده/ تخریب ساختمان حوزه علمیه سرپل ذهاب

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن تسلیت به مردم حادثه دیده کرمانشاه، گفت: طلاب به صورت خودجوش و داوطلبانه از مناطق مختلف استان به یاری زلزله زدگان آمده و در مناطق حادثه دیده حضور دارند.
حجت الاسلام صادق ایرانی حوزه علمیه سرپل ذهاب

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تسلیت به مردم حادثه دیده کرمانشاه ابراز داشت: گروهی از طلاب در قالب گردان امام صادق(ع) به مناطق زلزله زده اعزام شده و به امدادرسانی می پردازند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه که از ساعات اولیه صبح امروز در مناطق زلزله زده حضور یافته است، تصریح کرد: طلاب به صورت خودجوش و داوطلبانه از مناطق مختلف استان به یاری زلزله زدگان آمده و در مناطق حادثه دیده حضور دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب از شهرستان های قصرشیرین سرپل ذهاب، کرند غرب و کرمانشاه در مناطق زلزله زده حضور داشته و به امدادرسانی مشغول هستند.

حجت الاسلام ایرانی تأکید کرد: متأسفانه طی زلزله شب گذشته ساختمان حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب تخریب شده و خسارات فراوانی به بنای این ساختمان وارد شده است و دو طلبه این شهرستان نیز طی این حادثه دچار مصدومیت شدند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: مدارس علمیه قصرشیرین و گیلانغرب نیز دچار خساراتی شده اند اما خوشبختانه هیچ یک از طلاب این شهرستان ها دچار حادثه و تلفات نشده اند.

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر امدادرسانی به زلزله زدگان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قطعأ برای اسکان طلاب حادثه دیده نیز تمهیداتی اندیشیده خواهد شد./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات