۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۳۷۷۹۰
عضو جهاد اسلامی:

تهدیدات رژیم صهیونیستی ما را از پاسخ بازنمی‌دارد

یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی اعلام کرد تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر کشاندن درگیری‌ها به سوریه و لبنان منجر به این نمی‌شود که تجاوزات دشمن، بی‌پاسخ بماند.
«خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، «خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تهدید رژیم صهیونیستی مبنی بر کشاندن درگیری‌ها به سوریه و لبنان، این جنبش را از پاسخ به تجاوز اخیر بازنمی‌دارد.

البطش در گفت‌وگو با شبکه «المیادین»، رژیم صهیونیستی را از هدف‌قرار دادن رهبران جهاد اسلامی بر حذر داشت و گفت پاسخ جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی نیاز به بحث و فکر ندارد و اینچنین اقدامی قطعا با واکنش روبرو خواهد شد.

 وی تأکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی  جهاد اسلامی را نمی‌ترساند و از راهش منحرف نمی‌کند. دشمن اگر فرزندان ما را ترور کند می‌داند که جهاد اسلامی دست‌بسته نخواهد نشست.

البطش در ادامه گفت رمضان عبدالله شلح دبیرکل جهاد اسلامی و معاون وی آماده شهادت هستند و این گونه تهدیدات آنها را نمی‌ترساند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی ملکف به پاسخ به رژیم صهیونیستی هستند.

وی در پایان تأکید کرد دشمن صهیونیستی 12 رزمنده را به شهادت رسانده و حساب این موضوع جز با پاسخ دادن پاک نمی‌شود؛ انتخاب وقت مناسب برای این پاسخگویی را شرایط میدانی مشخص می‌کند.

دوشنبه 8 آبانماه بود که رژیم صهیونیستی یکی از تونل‌های مقاومت در مرز غزه را بمباران کرد و طی آن 12 رزمنده فلسطینی به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی هفته جاری ویدئویی منتشر کرد و در آن جهاد اسلامی را از هرگونه پاسخی به این حمله برحذر داشت و رهبران این جنبش را تهدید به ترور کرد./۸۴۷/ب۱۰۲/ر

منبع: فارس

ارسال نظرات