۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۳۷۸۶۳
الوفاء الاسلامی بحرین:

رژیم آل‌خلیفه و ‌آل‌سعود با بحران شدید اقتصادی و امنیتی مواجه هستند

جریان الوفاءالاسلامی بحرین با اشاره به وضعیت منطقه تاکید کرد که رژیم آل خلیفه و ‌آل سعود با بحران شدید اقتصادی، امنیتی و سیاسی دست و پنجه نرم می‌کنند.
جریان "الوفاء الاسلامی" بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با در گزارش هفتگی خود از آخرین تحولات بحرین خاطر نشان کرد که رژیم آل‌خلیفه در باتلاق سیاسی و اقتصادی دست و پا می‌زند.

این جریان با اشاره به بحران قانونی، امنیتی و اقتصادی آل‌خلیفه افزود: حوادث منطقه فرصتی برای تقویت ایمان به خداست. مردم بحرین با تمرکز بر بحران‌های سه‌گانه رژیم آل‌خلیفه به سمت تحقق مطالبات خود پیش روند.

الوفاء الاسلامی با توصیف انتخابات پارلمانی بحرین به «صوری و فرمایشی» خواستار افزایش تحرکات انقلابی در آستانه برگزاری این انتخاب شد.

این جریان انقلابی با بیان واقعیت‌های بحرین در هفته گذشته اظهار داشت: عرصه عمومی کشور، عرصه سرکوب، کشتار روزانه مردم، صدور احکام نابخردانه علیه ملت، بازداشت و زندانی بزرگان و نجیبان، افزایش بحران در زندان‌ها و تظاهرات مستمر مردم در اعتراض به کسادی اوضاع اقتصادی است.

الوفاء الاسلامی با انتقاد از سیاست آل‌خلیفه در به خدمت گرفتن کارگران از کشورهای همسایه با دستمزدهای بالا و بیکاری مردم بحرین تصریح کرد: درآمدهای کشور صرف برنامه‌های امنیتی، خرید و فروش سلاح و مسابقات ورزشی می‌شود که فرزندان حاکمان به راه می‌اندازند.

این جریان انقلابی بحرین در پایان با اشاره وضعیت داخلی بحرانی آل‌سعود، رسیدن موشک‌های مقاومت یمن به فرودگاه‌های سعودی و قصرهای شاهزادگان آل سعود اعلام کرد که نظریه عمق سعودی که رژیم آل‌خلیفه همواره بدان تکیه می‌کرد امروز با چالش جدی مواجه و در معرض نابودی قرار گرفته است./981/ب902/ر 

ارسال نظرات