۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۳۷۹۴۲
نمایشگاه رسانه های دیجیتال؛

فضای مجازی فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ حجاب

مسؤول غرفه «من حجاب را دوست دارم» گفت: با حضور در فضای مجازی می توان مباحث مختلف از جمله اشاعه ی فرهنگ حجاب را با صرف کمترین هزینه، انرژی و وقت در جهان اشاعه داد.
حجاب عفاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، هانیه اسماعیلی مسؤول غرفه «من حجاب را دوست دارم»، اظهار داشت: «من حجاب را دوست دارم» یک کمپین مردمی است و وابسته به هیچ مؤسسه، نهاد دولتی و غیردولتی نیست.

اسماعیلی هدف اصلی از تشکیل این جنبش را گسترش امر حجاب در جامعه با صرف کمترین هزینه، انرژی و وقت عنوان کرد و بیان داشت: افرادی که علاقه مند به امر به معروف هستند می توانند در این کمپین با حضور در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.

مسؤول غرفه «من حجاب را دوست دارم» با بیان اینکه این کمپین در تلگرام و ایسنتاگرام فعالیت های گسترده ای را صورت داده است، ادامه داد: کاربران این کمپین بیش از 90 هزار نفر هستند و حتی افرادی را شامل می شود که به تازگی به دین مبین اسلام مشرف شده اند.

وی استفاده از فضای مجازی را برای گسترش امر به معروف هایی نظیر حجاب بسیار مؤثر برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این کمپین توانسته جایگاه خوبی میان کاربردان داخلی و خارجی داشته باشد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود./872/د۱۰۲/س

ارسال نظرات