۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۳۸۰۱۸

تشریح فعالیت های مدرسه علمیه مهدیه امیدیه

مدیر مدرسه علمیه مهدیه امیدیه به تشریح فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تهذیبی مدرسه پرداخت.
حوزه علمیه

حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه امیدیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه فعالیت های مدرسه در سه بخش آموزشی، پژوهشی و تهذیبی طبق روال همیشگی اجرا می شود، اظهار داشت: سال تحصیلی مدرسه از هشتم شهریورماه آغاز شد و در این مدت معاونت آموزش پیگیری درس ها و مباحثه های طلاب را با اهتمام و جدیت مورد توجه قرار داده است و دروس مختلف پایه های تحصیلی را طبق ابلاغیه های تعیین شده پیگیر می شود.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه امیدیه برقراری نمازهای جماعت یومیه، پاسخگویی به شبهات، تلاوت قرآن کریم پس از اقامه نمازها، برگزاری جلسات پاسخگویی به سوالات شرعی و کلاس های اخلاق عمومی را فعالیت های معاونت تهذیب برشمرد.

این مقام مسؤول در رابطه با فعالیت های پژوهشی مدرسه ابراز داشت: کتابخانه مدرسه مملو از کتاب و مراجعه کنندگان است و فعالیت های پژوهشی و ارائه مقاله به جشنواره علامه حلی مورد اهتمام و توجه معاونت پژوهش قرار دارد.

حجت الاسلام ابوعلی درباره اربعین حسینی خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان عازم کربلا در پیاده روی اربعین شرکت کرده و به مداحی و پاسخگویی به سوالات مردم پرداختند ضمن اینکه برخی از آنها با حضور در مرز شلمچه خدمت رسانی به مواکب و زائران را برگزیدند.

وی به پیگیری های معاونت پژوهش نسبت به جشنواره علامه حلی اشاره کرد و گفت: فرصت تحصیلی بسیار کوتاه است؛ از این رو طلاب مباحث تهذیبی و درسی را مورد توجه قرار دهند تا با برنامه ریزی های خوب شاهد حداکثر بهره بری از دوران تحصیل باشند./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات