۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۳۸۰۳۵
جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان در واکنش به برخورد سیاسی برخی مسؤولان؛

بهره‌برداری سیاسی از زلزله غرب کشور خیانت به مردم داغ‌دیده‌ این مناطق است

جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان از دانشگاه‌های کشور از برخورد سیاسی برخی مسؤولان و جناح‌ها با زلزله‌ غرب کشور انتقاد کردند و نوشتند: قطعا بهره‌برداری سیاسی جناح‌ها در شرایط فعلی، خیانت به مردم داغ دیده‌ این مناطق است.
زلزله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، 14 انجمن اسلامی دانشجویان از دانشگاه‌های سراسر کشور طی بیانیه‌ای از برخورد سیاسی برخی مسئولان و جناح‌ها با حادثه‌ دردناک زلزله‌ غرب کشور انتقاد کردند و نوشتند: بوی سیاسی بازی‌های سابقه دار در جریان پلاسکو، این بار نیز با اسم رمز «مسکن مهر» به مشام می‌رسد و قطعا بهره برداری سیاسی جناح‌ها در شرایط فعلی، خیانت به مردم داغ دیده‌ این مناطق است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: خبر زلزله‌ غرب کشور، همگی ما را به خود متوجه کرد و قلوب مردم مسلمان ایران و عراق را سخت فشرد. پر واضح است که بر تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظامی و خدماتی کشور فرض است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن درد مردم داغ‌دیده‌ این مناطق را با خدمت رسانی به موقع و «پرهیز از سیاسی کاری و تعلل» تا حدی تسکین دهند.

در ادامه تاکید شد: بهره برداری سیاسی جناح‌ها در شرایط فعلی، قطعاً خیانت به مردم داغ دیده‌ این مناطق است. بوی سیاسی بازی های سابقه دار در جریان پلاسکو، این بار نیز با اسم رمز «مسکن مهر» به مشام می‌رسد. برخی‌ها اگر ناآگاهانه به سمت التهاب جامعه و تقسیم جامعه به دو قطب رفته‌اند، دلسوزانه نصیحت می‌کنیم پیش از آن که مردم به دید خائن به آنان بنگرند، هرچه سریع‌تر از این مسائل دست بردارند و اشتباه خود را اصلاح کنند.

در پایان آمده است: از صمیم قلب به برادران و خواهران خود در غرب کشور و همچنین ملت عراق تسلیت عرض نموده و برای آسیب دیدگان حادثه نیز، از درگاه حق تعالی آرزوی صحت و سلامتی می‌کنیم./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات