۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۳۸۰۷۷
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای:

شبهه افکنی شیوه دشمنان برای بدبین کردن اذهان نسبت به اسلام است

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: دشمنان سیل تهمت‌ها، افتراها و شبهات را به‌سوی آیین نجات‌بخش اسلام سرازیر می‌کنند تا شاید مردم دنیا را به این آیین مقدس که مطابق عقل، علم و تمدن است بدبین سازند.
حجت الاسلام آزموده - مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه ای بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در گفتمان دینی که با موضوع «پیامبر، انسان کامل» برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر، خورشیدی است که هرگز غروب ندارد و ماهی است همواره درخشان و به محاق نمی‌رود.

وی با اشاره به برخی اهانت‌های صورت گرفته به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام در سال‌های گذشته، افزود: اهانت دیوصفتان و روباهان مکار به ساحت قدس این انسان کامل، هیچ‌گاه این شعله همیشه درخشان را خاموش نمی‌سازد؛ چراکه او عاشقانه برای بشریت سوخت تا شبستان زندگی انسان‌ها را روشن و زنده نگاه دارد.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: دنیای مسیحیت از آن زمان که از پیشرفت سریع اسلام لرزه بر اندامش افتاد پدران کلیسا و خاخام‌های یهود پیوسته کوشیدند تا برداشت‌های مغرضانه و خشم‌آلود خویش را به وسیله صهیونیسم بین‌الملل، بر جوامع انسانی تلقین و تحمیل کنند.

وی ادامه داد: این دشمنان سیل تهمت‌ها، افتراها و شبهات را به‌سوی آیین نجات‌بخش اسلام سرازیر کردند تا شاید مردم دنیا را به این آیین مقدس که مطابق عقل، علم و تمدن است بدبین سازند.

حجت‌الاسلام آزموده افزود: به قول گویلیام انگلیسی این دشمنان گاهی می‌گویند مسلمانان معتقدند که پیامبر نمرده است و بدنش در تابوت آهنی گذاشته شده از سوی مغناطیس بین زمین و آسمان معلق است.

وی گفت: این دشمنان زمانی کاریکاتورهای وقیحی می‌کشند که سربازان اسلام د‍ژخیم وار خانه و زندگی خانواده‌ای را غارت و با شمشیر بر سر آن‌ها ایستاده‌اند و می‌گویند: یا مرگ یا اسلام.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: گاهی تبلیغ می‌کنند که اسلام زنان را پدیده‌ای پلید و ناقص می‌شمارد و معتقد است که از دنده چپ مرد خلق شده است، در حالی که کاتولیک‌ها در سی سال قبل کنفرانسی برای بررسی جامعه زنان تشکیل دادند و در آنجا اعلام کردند که غیر از قدیسیه و حضرت مریم روح سایر زنان برزخ بین انسان و حیوان است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که پیامبر بارها می‌فرمود: «من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم؛ عطر، زن و نور چشم من در نماز است»./9314/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات