۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۵۳۸۳۲۳
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی نیشابوری مطرح کرد؛

وحدت و انسجام ملت ایران، اصلی‌ترین بازخورد اقدامات غلط آل سعود

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم وحدت و انسجام ملت مسلمان ایران را بازخورد رفتارهای سیاسی آل سعود توصیف کرد و گفت: رسانه‌ها در دستیابی به این بازخورد نقش کلیدی بر عهده‌ دارند.
وحدت اسلامی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد رحمانی نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این اینکه آل سعود در پروژه‌های گوناگون خود در منطقه شکست‌های جدی خورده است، اظهار داشت: آل سعود در جبهه‌های مختلف با شکست مواجه شده است؛ این در حالی است که این شکست‌ها سبب شده که با تمام وجود به دیگران حمله کند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که آل سعود به عواقب رفتارهای خود نمی‌اندیشد، بیان داشت: آل سعود در اصلی‌ترین اولویت فعلی خود در تلاش است که شکست‌های متعدد خود را در حوزه‌های گوناگون غیرواقعی جلوه دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحمانی نیشابوری با تأکید بر این‌که اقدامات آل سعود قطعاً با شکست مواجه خواهد شد، ابراز داشت: تجربه نشان داده است که «اربابان قوی‌تر از آل سعود وارد معرکه‌های نبرد نابرابر با ایران شده و با شکست مواجه شده‌اند».

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم وحدت و انسجام ملت مسلمان ایران را بازخورد رفتارهای سیاسی آل سعود توصیف کرد و گفت: رسانه‌ها در دستیابی به این بازخورد نقش کلیدی بر عهده‌ دارند؛ بر این اساس رسانه‌های ما باید بر مدار بصیرت و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تأمین منافع امت اسلام یاری رسانند./837/302/ح

ارسال نظرات