۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۳۸۳۷۲
آیت الله صدیقی:

امام حسین جامعه را به سوی انقلاب فرهنگی و ایمانی کشاند

امام جمعه موقت تهران گفت: امام حسین(ع) با نثار خون خود در جنگ نرم خواست جامعه را به سوی انقلاب فرهنگی و ایمانی بکشاند.
 آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) در مراسمی که شامگاه گذشته در مؤسسه فرهنگی شهدای حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، گفت: زیارت نامه ها تنظیم فرهنگ امام و مأموم و اکسیر عاشقی است. اگر انسان با معرفت این زیارت نامه ها را بخواند قلبش ذوب معرفت امامان می‌شود. زیارت نامه انسان کامل و تعمیق معرفت مکتب نبوی و علوی است.

وی با بیان اینکه مسلحین به سلاح‌های جنگ سخت در برابر خون شکست می‌خورند، ابراز داشت: در چهار دهه اخیر دیدیم که خون بر اتم، دستگاه ها و سرویس های اطلاعاتی جهنمی بین المللی پیروز است. خون مظلوم که در راه خدا ریخته می‌شود این سلاح ها را از کار می‌اندازد و مستکبران و یاغیان را پشیمان می‌کند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: شیطان لعین از ابتدای خلقت بانی تبدیل رهبری آسمانی به سکولار و اومانیسم بوده است. شیطان چارچوب زندگی را در حیطه دستورات خدا نمی‌دانست و عبادت را امری فردی و از سیاست جدا می‌دانست اما زمانی که خدا دستور داد زیر پرچم ولی و خلیفه خدا قرار بگیرد، سرپیچی کرد.

داعش حاصل خلافتی است که جای امامت را گرفت

وی افزود: همین خود شیفتگی هایی که در حال حاضر در کشور برخی در برابر ولایت فقیه دارند، این همان حرکت شیطانی و انحرافی است. مقابله با حاکمیت خدا در عرصه سیاسی، اقتصادی، تربیتی، تعلیم و دانشگاه حرکت خطرناکی بوده و به زیان بشریت است. خلافتی که جای امامت را گرفت، حاصل آن داعش و حرمله است.

آیت الله صدیقی در ادامه اظهارداشت: دنیا تصمیم دارد ایمان، شهادت طلبی، تحمل فشار دنیا را از ما بگیرد و ما را به ابتذال کامجویی و رفاه طلبی و هرزگی عادت دهد تا غیرت در میان ما از بین برود.

شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ها و عوامل داخلی دشمن اصرار دارند از امور خلاف شرع‌ صحبت نشود

وی با بیان اینکه فرعون جهان امروز ما دستگاه حکومتی آمریکاست، گفت: بلعم باعورا که روحانی زمان فرعون بود و مستجاب الدعوه بود مامور شد تا نظام نبوی حضرت موسی(ع) را نفرین کند. او در واقع ایمان و علمش را با دنیا معامله کرد و خود را به فرعون فروخت به همین علت خداوند متعال نور معنویت را از او گرفت و خالی از انوار الهی شد پس از آن بلعم باعورا وقتی خود را تهی از نور الهی یافت، شیطنتی کرد و گفت یاران حضرت موسی(ع) را به وسیله زنان زیبا منحرف کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: پول حرام خاصیت روحانی را از بین می‌برد و او را در خط آمریکا و دشمنان و در مقابل نظام شهادت طلب قرار می‌دهد. امروز شبکه های مجازی و ماهواره ها و عوامل داخلی دشمن اصرار دارند از حجاب و فساد و رانت خواری و رأی جمع کردن با پول و انواع خلاف شرع ها صحبت نشود.

امام حسین با نثار خون خود در جنگ نرم، انقلاب فرهنگی و ایمانی کرد

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) در شرایطی بود که مردم شاهد اعمال خلاف شرع یزید مثل شراب خواری و مجالس رقاصی و لهو ولعب و انحراف جوانان بودند اما باز با یزید کنار می‌آمدند. امام حسین(ع) با نثار خون خود در جنگ نرم خواست جامعه را به سوی انقلاب فرهنگی و ایمانی بکشاند.

آیت الله صدیقی افزود: در عرصه جنگ نرم حتی فرزند شش ماهه امام حسین(ع) ایفای نقش کرده است طوری که امروز علمای ما برای حاجات خود به دستان گره گشای این نوزاد چشم دارند.

قبور شهدا، قطب فرهنگی جهان هستند

وی ابراز داشت: امام حسین(ع) می‌دانست که تنها راه هدایت مردم خون است. اگر در جنگ هشت ساله شهدا نبودند جامعه ما معلوم نبود به چه بیراهه‌هایی می‌رفت. شهدا با خون‌شان هم خود را پاک و طاهر کردند و هم قبور آنها یک قطب فرهنگی مانند امامزاده ها است که مردم برای توبه شهید را واسطه می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: ما این همه خون دادیم چرا باید بی حیایی، فساد، رشوه، گناه و ابتذال را باید قبول کنیم. زیارت اربعین به ما هشدار می‌دهد اگر کار به دست نااهل افتاد با خون خود به عرصه قدم بگذارید و از تحریم و داعش نترسیم زیرا خون کار خودش را می‌کند، طالب خون شهدا، امام زمان(عج) است.

آیت الله صدیقی افزود: ما با سلاح خون و مجالس امام حسین(ع) و منبرها بر دشمنان پیروز شدیم. شوروی، آمریکا، انگلیس و آلمان همگی هشت سال با ما جنگیدند اما شکست خوردند زیرا شهدا و حرکت فرهنگی امام حسین(ع) را داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب ما با رهبری یک فقیه به ثمر رسیده، اگر به خاطر دنیا شهدا و امام را فراموش کردیم ما هم هیچ فرقی نخواهیم داشت با یزیدیانی که در مقابل امام ایستادند و خونش را ریختند زیرا محبت دنیا انسان را به هر جنایتی حتی قتل امام وادار می‌کند./966/پ201/ب1

ارسال نظرات