۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۳۸۵۸۶

پیام تسلیت آیت الله حیدری در پی واقعه تلخ و مصیبت بار زلزله در غرب کشور

آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی، واقعه زلزله اخیر در غرب کشور را تسلیت گفت.
پیام تسلیت

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز طی پیامی، واقعه زلزله اخیر در غرب کشور را تسلیت گفت.

براساس این گزارش،‌ پیام آیت الله حیدری به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحيم
در این روزهای آخر ماه صفر و در آستانه سالروز رحلت جانگداز پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع)، وقوع زمین لرزه در کرمانشاه موجب جان باختن, مصدوم شدن و خسارت تعداد زیادی از هموطنان عزیز غرب کشورمان شده است.


این حادثه تلخ و مصیبت بار بنده و مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی و بخصوص مردم استان خوزستان را متالم و متاثر نمود. این واقعه دردناک و اندوه بار را به عموم هموطنان به ویژه مردم عزیز استان کرمانشاه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای مصیبت زدگان صبر آرزو می کنم.


در این زمان لزوم وحدت، همدلی و همکاری مردم و مسئولین برای تخفیف آلام داغ دیدگان و آسیب دیدگان این فاجعه بیش از پیش احساس می شود. علی الخصوص که هوای سرد و نبود محلی برای اسکان آنها مزید بر علت شده و علاوه بر غم از دست دادن نزدیکان و خانه هایشان، آنها را آزرده خاطر می کند.


از دولت محترم، مسؤولان شریف و انقلابی انتظار می رود تمام توان خویش را برای فراهم آوردن مایحتاج این عزیزان بکار گیرند./۹۴۵۳/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات