۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۳۸۵۸۹
به مناسبت شهادت امام رضا؛

پیاده روی بزرگ ولایت در دشتستان و تنگستان برگزار می شود

همزمان با فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) پیاده روی بزرگ ولایت در شهرستان های دشتستان و تنگستان برگزار می شود.
پیاده روی ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر همایش پیاده روی به مناسبت شهادت حضرت ثامن الحجج (ع) 28 آبان به همت اداره اوقاف شهرستان دشتستان، دفتر امام جمعه برازجان و دیگر نهادهای فرهنگی با حضور مردم و 10 نفر از خادم آستان قدس رضوی از شهر برازجان تا محل آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) روستای نینیزک برگزار می شود.

همزمان مردم بخش مرکزی شهرستان تنگستان به مناسبت 30 صفر شهادت امام رضا (ع) از روستای عالی حسینی شهرستان تنگستان به سمت آستان مقدس امامزاده میراحمد (ع) پیاده روی و عزاداری می کنند.

این پیاده روی باشکوه تحت عنوان مدافعان ولایت از ساعت ٨ صبح آغاز شده و مردم مسافت 6 کیلومتری از تنگستان روستای "عالی حسینی" تا آستانه مقدس" امامزاده میراحمد"(ع) را طی خواهند کرد.

همچنین در شهر چغادک نیز همزمان با شهادت امام رضا(ع) این پیاده روی با عنوان «کاروان پیاده روی میثاق با ولایت» روز یکشنبه 30 صفر از ساعت 6 صبح از میدان بقیه الله چغادک آغاز شده و تا روستای پهلوان کشی و امازاده شاه غیب(ع) ادامه خواهد داشت.

پیش از این و در سال های قبل مردم چغادک مسافت شهر چغادک تا قدمگاه عبس بن علی(کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع)) فعلی را طی می کردند./۸۳۳/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات