۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۳۹۱۱۸
جوانان یمنی تأکید کردند؛

شرکت کنندگان در نشست اتحادیه عرب مرتکب خیانت بزرگی شده‎اند

انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن، شرکت کنندگان در نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب و عاملان صدور بیانیه آن را خیانتکار توصیف کرد.
انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن نسبت به بیانیه نشست وزیران خارجه اتحادیه عرب علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان واکنش نشان داد و تصریح کرد: از جوانان یمنی به ملت های عربی امیدوار به آزادی از سرسپردگی صهیونیستی؛ ما نسلی پرورش یافته بر اساس دشمنی با دشمنان اسلام و پیامبر اکرم(ص) هستیم و بر این اساس اجازه نخواهیم داد گروهی که با خون و جوامع اسلامی تجارت می کنند، به عنوان سخنگوی اعراب و مسلمانان به فعالیت بپردازند و شرافت و کرامت جوامع عربی و اسلامی را تحت تاثیر قرار دهند.

این انجمن افزود: بیانیه کسانی که خود را وزیران خارجه نظام های عربی می دانند کاملا با جوهر صهیونیستی نوشته شده و هیچ ارتباطی به مردم آزاده جوامع اسلامی ندارد. این بیانیه تنها به تقدیم قربانی بیشتر به الهه شرارت یعنی آمریکا و فرزند نازپرورده آن یعنی رژیم صهیونیستی می پردازد.

در این پیام آمده است: ما به این بیانیه و سایر مواضع زشت و زننده و همه کسانی که به این بیانیه رضایت داده یا سکوت کرده اند به دیدی حقارت آمیز می نگریم. امیدواریم جوانان امت عرب مواضعی اتخاذ کنند که به خاموش شدن این صداهای شاذ که خود را سخنگوی امت می دانند و به فکر ائتلاف با صهیونیست ها و خدمت به پروژه های استعماری آن هستند، منجر شود.

انجمن بیداری و همبستگی جوانان یمن ادامه داد: بیانیه اتحادیه عرب که تداعی سیاست های نظام های عربی است اقدامی ناکام برای پوشش معاهده برخی نظام های عقب افتاده فاقد مشروعیت با رژیم صهیونیستی به شمار می آید که به پدیده ای روشن و آشکار مبدل شده است.

این انجمن خاطرنشان ساخت: جوانان امت اجازه نمی دهند گروهی از مقاومت در اختیار اشغالگران قرار گرفته و قربانی توطئه های آمریکا شوند چرا که مقاومت آبروی امت را حفظ کرده و از کرامت مسلمانان دفاع می کند. هر که در این نشست شرکت کرده باشد خیانت بزرگی مرتکب شده که هیچگاه آن را فراموش نخواهیم کرد و مطمئنا بهای این خیانت بسیار بزرگ خواهد بود.

در بخش پایانی این پیام با تأکید بر اراده و استقامت فولادین ملت یمن جهت مقابله با توطئه های آمریکایی و صهیونیستی خاطرنشان شده است: جوانان یمنی از گذشته  تاکنون در میدان های مختلف حضور یافته و مجازات سختی بر دشمنان وارد می کنند. از نظام های عربی می خواهیم از همراهی با نظام هایی که در کنار دشمن صهیونیستی قرار گرفته و به جنایت علیه ملت یمن می پردازند،خودداری ورزند./980/ب902/د

ارسال نظرات