۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۵۳۹۳۲۸

چند خبر کوتاه از خوزستان

جمع آوری کمک های مردمی اوقاف خوزستان برای زلزله زدگان کرمانشاه، مراسم تجلیل از افتخار آفرینان مدافع حرم در خرمشهر و گرامیداشت سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه شهید چمران اهواز چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تجلیل از مقام افتخار افرینان این حماسه بزرگ شهداء مدافع حرم باحضور خانواده محترم شهداء و ایثارگران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، این مراسم امروز چهارشنبه 1 آذرماه بعداز نماز مغرب وعشاء در مسجد جامع خرمشهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است سخنران این مراسم، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه خرمشهر خواهد بود؛ همچنین حاج شاهین خزلی نیز در این مراسم به مدیحه سرایی خواهد پرداخت.

گرامیداشت سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز

پنجمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز شنبه ۴ آذرماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم در ساعت ۱۹:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سرلک در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار می شود.

گفتنی است ۲۵ مهرماه سال ۹۱ خاک دانشگاه شهید چمران اهواز پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس رادر آغوش خود جای داد؛ این شهیدان ۱۹ و ۲۳ ساله به ترتیب در تک‌دشمن به قصر شیرین سال ۶۷ و عملیات والفجر ۹ در منطقه عمومی عملیاتی سلیمانیه به مقام شهادت نائل آمدند.

جمع آوری کمک های مردمی اوقاف خوزستان به زلزله زدگان کرمانشاه

در پی حادثه تلخ زمین لرزه در استان کرمانشاه اوقاف خوزستان اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای هموطنان آسیب دیده کرد.

براساس این گزارش، صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی در بقعه علی بن مهزیار اهوازی و همچنین در فلکه سوم کوی کیانپارس اهواز تعبیه شده بود که با استقبال مردم روبرو شد و علاوه بر جمع آوری کمک‌های نقدی، تعداد بسیاری پتو و بسته‌های آب معدنی از سوی مردم اهواز اهدا شد.

50 تریلر از کمک های مردم خوزستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد

کمک‌های مردم و نهادهای دولتی استان خوزستان به منظور یاری رساندن به زلزله‌زدگان غرب کشور به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

این کمک‌ها تا کنون در قالب 50 تریلر از خوزستان به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد تا بین زلزله‌زدگان توزیع شود.

پتو، چادر، نان، آب معدنی، زیرانداز، شیرخشک، لباس، مواد خوراکی و دیگر اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان کمک‌های مردم خوزستان بود که به استان کرمانشاه فرستاده شد./9453/پ۲۰۴/ب۲

  

 

 

ارسال نظرات