۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۳۹۴۰۷
حجت الاسلام قطبي مطرح كرد؛

هر پايگاه بسيج؛ يك هسته فناور

حجت الاسلام قطبی آینده نگری و ژرف اندیشی را کلیدهای موفقیت در دوران معاصر دانست و گفت: بسیج می تواند با حمایت از رویدادهای ایده پردازی و هسته های فناور زمینه شکوفایی جوانان انقلابی را فراهم آورد.
حجت الاسلام محمد قطبي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: شجره طيبه بسيج که بیش از سه دهه پیش به دست با برکت حضرت امام خمینی(ره) در این سرزمین غرس شد، امروز ثمراتش در جای جای میهن اسلامی در عرصه های امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، کارآفرینی و سازندگی قابل مشاهده است، اکنون برای آینده ای آباد و افقی بلند می بایست نهادهای جوان و انقلابی همچون بسیج با شتاب بیشتر به ضرورت های روز جامعه بپردازند.

وي ادامه داد: امروز جامعه به شدت نیازمند شور و نشاط، امید و بالندگی، حرکت و سازندگی است و بسیج با بدنه ی فعال، درون زا و انقلابی خود می تواند در تأمین این نیازها خدمات شایانی در جامعه اسلامی داشته باشد.

رييس دفتر تبليغات اصفهان افزود: آفرینشگری، آینده نگری و ژرف اندیشی، کلیدهای موفقیت در دوران معاصر است، به نظر می رسد بسیج می تواند با حمایت از رویدادهای ایده پردازی، هسته های فناور، شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد واحدهای فناور، فن بازار ها و ایده بازارها زمینه شکوفایی جوانان و نوجوانان خودجوش و انقلابی را فراهم آورد.

حجت الاسلام قطبي اظهار داشت: بسيج مي تواند ظرفیت انباشته و پر انرژی خود را در مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی قرار داده و مجاهدت علمی و فناوری را در اوج خود قرار بدهد.

وي تصریح کرد: لاجرم برای دستیابی به چنین افقی می بایست «پارک علم و فناوری بسیج» راه اندازی و در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی، سازندگی و ساير موارد از مراکز رشد تخصصی و واحدهای فناور حمایت شود تا به محلی برای رفت و شد بسیجیان و ایده پردازی و عرضه تکنولوژی های نوین در این حوزه ها تبدیل شود.

رييس دفتر تبليغات اصفهان پارک های علم و فناوری را دانشگاه های نسل چهارم بیان کرد و ابراز داشت: با رویکرد آفرینشگری ایده های خلاق و فناور شکل می گیرند و بستری برای رشد و شکوفایی ایده ها و نوآوری های جوانان و نوجوانان فراهم مي شود.

حجت الاسلام قطبي بيان داشت: بسیج با ظرفیت های بالای خود قدرت و زمینه اداره پارک علم و فناوری را دارد و این امر خدمت بزرگی به نسل نوخاسته انقلابی و جوانان محسوب می شود. /869/د۱۰۳/ب۲

 

 

ارسال نظرات