۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۵۳۹۴۸۴

تشرف مستبصر برزیلی به زیارت حرم امام علی

مستبصر برزیلی به زیارت حرم مطهر حضرت امیر المؤمنین علی (ع) مشرف شد و به همراه مسئولان آستان مقدس علوی، مرقد حضرت زید بن علی(ع) را زیارت کرد.
مستبصر برزیلی "النو پانت"

به گزارش خبرگزاری رسا، مستبصر برزیلی "النو پانت" که بعد از مستبصر شدن نام خود را "اسد الله" گذاشت، به زیارت حرم مطهر حضرت امیر المؤمنین علی (ع) مشرف شد و به همراه مسؤولان آستان مقدس علوی، مرقد حضرت زید بن علی (ع) را زیارت کرد.

شیخ عبد الساده الجابری رییس بخش امور دینی آستان علوی از وی استقبال کرد و با مستبصر برزیلی پیرامون مسائل اعتقادی و انسانی در دین اسلامی حنیف که برگرفته از آموزه های اهل بیت (ع) است، صحبت شد.

مستبصر برزیلی از استقبال و توجه مسؤولان آستان مقدس علوی ابراز خشنودی کرد و رییس امور دینی آستان، مجموعه ای از منشورات بخش امور دینی به زبان انگلیسی را از جمله نهج البلاغه، سیره امام علی (ع)، کتاب "علی صدای عدالت انسانی" و کتاب آثار تاریخی آستان مقدس علوی و هدایای دیگری به مستبصر برزیلی تقدیم کرد.

شایان ذکر است، مستبصر برزیلی از یک خانواده مسیحی است که بعد شنیدن سخنرانی های دینی در خصوص آموزه ها و اخلاق اهل بیت(علیهم السلام) به زبان انگلیسی و پرتغالی و استفاده از یک مرکز اسلامی در شهرش، به مذهب تشیع تشرف یافت./۹۹۴/ب۹۰۳/ف

ارسال نظرات